يکشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶
هم‌بنیانگذار دیجی‌کالا در گفتگو با بورس نیوز مطرح کرد:

دیجی‌کالا و شاید "بورس"

برای حضور دیجی کالا در "بورس" تمهیداتی صورت گرفته و تا انجام امور اداری و رفع موانع و مشکلات نمی‌توان زمان دقیقی برای این ورود اعلام کرد.
کد خبر : ۲۰۱۰۵۸
 
 
 
حمید محمدی هم‌بنیان‌گذار دیجی کالا در گفت‌وگو با خبرنگار بورس‌نیوز درخصوص احتمال ورود این شرکت به بازارسرمایه گفت: یک شرکت برای حضور در بورس باید شرایطی از جمله ساختار شرکتی، حاکمیت شرکتی، سیستم‌های گزارش‌دهی، صورت‌های مالی، استاندارد گزارش‌های مالی را داشته باشد.
 
وی ادامه داد: تمامی این نکات برای ورود یک کسب‌و‌کار ساختار‌مند و با مکانیزم حاکمیت شرکتی در بازار سهام لازم است تا بتواند اعتماد بازار سرمایه را جلب کند.

بنیان‌گذار دیجی‌کالا در خصوص برنامه این شرکت برای حضور در بورس عنوان کرد: در این رابطه نمی‌توان اظهارنظر قطعی داشت چراکه بررسی‌ها و تحقیقات لازم در حال تکمیل است.

محمدی افزود: طی یکسال گذشته، شرایط جهت احراز در حال آماده‌سازی بوده و تنها امور اداری مربوط به بورس باقی مانده که احیانا مسائل و مشکلاتی را به همراه خواهد داشت بنابراین راجع به زمان دقیق ورود به بازارسرمایه نمی‌توان نظر قطعی داد. 
 
 
 

محمدی بنیانگذار دیجی کالا با اشاره به رقبای این شرکت اظهار داشت: وجود رقیب قوی عاملی در جهت انسجام یک تیم است، بازار‌های آفلاین با سهم خرده فروشی تنها بین یک تا ۲ درصدی و بازار آنلاین و وجود ۳۱ هزار فروشگاه اینترنتی را می‌توان از جمله رقبای دیجی کالا دانست.

 وی در پایان از ‏تنوع محصول در "دیجی‌کالا" سخن گفت و افزود:این تنوع به زودی به ۲ میلیون خواهد رسید. ‏ در آینده گزارش جامعی در مورد هر آنچه در دیجی‌کالا اتفاق افتاده، منتشر خواهد شد. ‏این گزارش‌دهی دو بار در سال صورت خواهد گرفت.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر