بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
مدیران ارشد

معاونت اقتصادی هلدینگ انرژی گستر سینا: 

"پتایر" به دنبال یک جهش بزرگ است/ فناوری؛ بزرگترین چالش صنعت تایر

معاونت اقتصادی هلدینگ انرژی گستر سینا گفت: بزرگترین چالش صنعت تایر فناوری است. دسترسی به فناوری روز دنیا سخت شده است و ما این موضوع را در مرحله تجهیز کارخانه مهدی شهر احساس می‌کنیم.

مدیر گردشگری منطقه آزاد انزلی:

ثبت رکورد ورود ۲ میلیون گردشگر به منطقه آزاد انزلی/ منطقه آزاد انزلی پرتردد‌ترین منطقه کشور شناخته شد

مدیر گردشگری منطقه آزاد انرلی گفت: منطقه آزاد انزلی با وسعت کمی که دارد، پرتردد‌ترین منطقه کشور شناخته شده است. باتوجه به شعار "منطقه آزاد انزلی میزبان همه ایرانیان"، ما این شعار را به معرض نمایش گذاشتیم و رکورد ورود گردشگر ما بیش از ۲ میلیون بود.
ارتباط AI با بازار سرمایه برای ما مهم است/ تامین مالی ۱۷۰۰ میلیاردی شرکت ها در سال گذشته

قائم مقام گروه خدمات بازار سرمایه آشنا :

ارتباط AI با بازار سرمایه برای ما مهم است/ تامین مالی ۱۷۰۰ میلیاردی شرکت ها در سال گذشته

قائم مقام گروه خدمات بازار سرمایه آشنا گفت: مجموعه گروه خدمات آشنا سال جدید را بر مبنای ساختار IT گذاشته و ما به دنبال این هستیم که در حوزه AI ورود کنیم. ارتباط AI با بازار سرمایه برای ما مهم است. به دنبال تاسیس صندوق‌های جذابی مانند اهرمی و صندوق‌های مختلف بازار سرمایه هستیم تا بتوانیم جذابیت سرمایه گذاری را برای مشتریان ایجاد کنیم. 

مدیر ارشد بازاریابی شرکت ارتباطات رایتل:

"رایتل، پلی به آینده هوشمند" شعار نیست

مدیر ارشد بازاریابی شرکت ارتباطات رایتل گفت: "رایتل پلی به آینده هوشمند" شعار نیست و اینجا قابل بررسی و تست است. بعد از نمایشگاه نیز می‌توانند سرویس‌ها را استفاده کنند و به سمتی بروند که هر روز بتوانیم محصولات جذاب‌تری داخل جامعه داشته باشیم.
بانک قرض الحسنه مهر ایران تک عقدی است/ رویکرد مدیران بانک قرض الحسنه مهر ایران رویکرد اکوسیستمی است

مدیر مرکز نوآوری بانک قرض الحسنه مهر ایران:

بانک قرض الحسنه مهر ایران تک عقدی است/ رویکرد مدیران بانک قرض الحسنه مهر ایران رویکرد اکوسیستمی است

مدیر مرکز نوآوری بانک قرض الحسنه مهر ایران گفت:بانک قرض الحسنه مهر ایران بانک تک عقدی است؛ بنابراین نیاز به تنوع محصول و تنوع ابزار دارد که بتواند نیاز‌های مختلف افراد را در حیطه خانوادگی و فردی برطرف کند.
شعار

قائم مقام هلدینگ عالیس:

شعار "عالیس برای خانواده"؛ محبوبیت قابل قبول در جامعه/ استقلال کشور بر روی تولید است/ معرفی محصولات جدید "عالیس"/مسئولان به داد تولیدکنندگان برسند

قائم مقام هلدینگ عالیس گفت: باتوجه به شعار "عالیس برای خانواده"، ما توانستیم محبوبیت قابل قبول در همه قشر‌های جامعه ایجاد کنیم.
خط تولید محصول جدید در

رئیس هیات مدیره شرکت نشاسته و گلوکز آردینه:

خط تولید محصول جدید در "آردینه" راه اندازی می‌شود/ تداوم روند رو به جلو "آردینه"

رئیس هیات مدیره شرکت نشاسته و گلوکز آردینه گفت: شرکت آردینه توانست خط تولید جانبی خود را برای تولید مارتودکسترین را آماده کند و منتظر اخذ پروانه فعالیت آن هستیم.
جلوگیری از واردات لاستیک با احداث کارخانه جدید ایران تایر/ لاستیک خودرو‌های سنگین در کارخانه جدید ایران تایر تولید خواهد شد

معاونت سرمایه گذاری و اقتصادی هلدینگ انرژی سینا:

جلوگیری از واردات لاستیک با احداث کارخانه جدید ایران تایر/ لاستیک خودرو‌های سنگین در کارخانه جدید ایران تایر تولید خواهد شد

معاونت سرمایه گذاری و اقتصادی هلدینگ انرژی سینا گفت: ما در حال حاضر کالا‌های وارداتی نظیر لاستیک خودرو‌های سنگین با سایز‌های بالا را هدفگذاری کردیم تا هم کارخانه مارجین مناسبی داشته باشد و هم اینکه بتوانیم تعهدات خود را به شرکت‌های تامین سرمایه و سرمایه گذاران اعاده کنیم. 
تامین مالی شرکت ها از طریق ابزار بدهی

در گفتگو با بورس نیوز مطرح شد:

تامین مالی شرکت ها از طریق ابزار بدهی

مدیر بانکداری سرمایه گذاری شرکت تامین سرمایه لوتوس پارسیان گفت: سود دوره‌ای ۲۶ درصد دارد. انتشار آن نیز با تعهد پذیره نویسی و بازارگردانی تامین سرمایه لوتوس پارسیان و خدمات سرمایه‌ای کاریزما صورت گرفته است. 
منابع حاصل از عرضه گوهرفام مجددا وارد بازار می‌شود/ پتانسیل افزایش تولید

معاون سرمایه گذاری شرکت سرمایه گذاری سلیم گفت:

منابع حاصل از عرضه گوهرفام مجددا وارد بازار می‌شود/ پتانسیل افزایش تولید "شفام" وجود دارد/ ورود به سبک جدیدی از محصول برای صنعت خودرو

معاون سرمایه گذاری شرکت سرمایه گذاری سلیم گفت: درخصوص توسعه محصول، تلاش می‌کنیم به سمت تولید رنگ‌های جدید در صنعت خودرو گام‌های موثری را برداریم.