رشد شدید هزینه "تحقیق و توسعه" نسبت به هزینه "تبلیغات"
آمارها نشان میدهد که دیگر تبلیغات رنگ باخته و مثل گذشته جایگاه خود را ندارد.
کد خبر : ۲۱۲۳۳۵
به گزارش بورس نیوز، اگر ۵۰ سال پیش شرکتها همان مبلغی رو صرف تحقیق و توسعه میکردند که برای تبلیغات و بازاریابی هزینه میکردند اما؛ در سالهای اخیر این روند تغییر کرده است.
شرکتها درک کرده اند که بدون نوآوری و بهبود فناوری قادر به رقابت در بازار نخواهند بود؛ حتی اگر هزینههای زیادی برای بازاریابی و تبلیغات خرج کرده باشند.
از این رو، در چند سال اخیر، هزینه تحقیق و توسعه چندین برابر هزینه بازاریابی و تبلیغات است.
اخبار مرتبط
ارسال نظر