يکشنبه ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
وزن فروش این شیرفروش به ۴،۸۴۰ تنی رسید؛

حضور پر قدرت "شیر" در سبدکالایی بهمن "غفارس"

درآمدی که شیر پاستوریزه پگاه فارس در بهمن‌ماه سال جاری توانست از فروش محصولات لبنی اعلام کند نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۲۱ درصد افزایش یافت.
کد خبر : ۲۵۵۲۰۶

به گزارش گروه تحقیق بورس نیوز، شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد‌های عملیاتی خود که حاصل از فروش محصولات لبنی طی دوره یک‌ماهه بود را برابر با ۷۴۷ میلیارد ریال شناسایی کرد و مجموع درآمد‌های تجمیعی این شرکت لبنی طی ۱۱ ماه گذشته بالغ‌بر ۸،۷۳۹ میلیارد ریال اعلام شد.

شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس در بهمن‌ماه سال جاری درآمد‌های عملیاتی خود را طی این دوره از فروش محصولات در بازار داخلی به دست آورد و در بازار صادراتی نیز فعالیتی نداشت.


بیشتر بخوانید: "غفارس" هیات مدیره جدید انتخاب کرد


درآمد‌های عملیاتی "غفارس"

بر اساس این گزارش انجام‌شده توسط گروه تحقیق بورس نیوز، درآمدی که شیر پاستوریزه پگاه فارس در بهمن‌ماه سال جاری توانست از فروش محصولات لبنی اعلام کند نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۲۱ درصد افزایش یافت و همچنین درآمد‌های تجمیعی تین شرکت طی ۱۱ ماه سپری‌شده از سال مالی با رشد ۴۲ درصدی روبه‌رو بود، لازم به ذکر است که این شرکت لبنی در بهمن‌ماه با کاهش درآمد ماهانه ۱۱ درصدی را در مقایسه با دی‌ماه تجربه کرد.

شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس عمده‌ترین درآمدی که از فروش محصولات لبنی در بهمن‌ماه شناسایی کرد مربوط به محصول «شیر» با ۲۴۷ میلیارد ریال بود که دربرگیرنده‌ی ۳۳ درصد از کل درآمد‌ها بود، نرخ فروش این محصول ۱۰ میلیون تومان در ازای هر تن بود که با کاهش ۲ درصدی نسبت به ماه گذشته همراه بود.

پس از محصول «شیر»، بیشترین درآمدی که از فروش محصولات حاصل شد متعلق به «ماست» با ۱۴۵ میلیارد ریال بود و نرخ فروش آن نیز ۱۲ میلیون و ۷۷۲ هزارتومان در ازای هر تن شناسایی شد.

مقدار فروش محصولات "غفارس" در بهمن‌ماه ۱۴۰۰

بر اساس این گزارش، شیر پاستوریزه پگاه فارس در بهمن‌ماه سال جاری ۴،۸۴۰ تن از محصولات خود را در بازار داخل کشور به فروش رساند و از ابتدای سال مالی تاکنون نیز موفق به فروش ۶۱،۷۸۸ تن از محصولات لبنی خود در بازار شد، فروش ماهانه این شرکت ۴ درصد کاهش پیدا کرد.

عمده‌ترین مقدار فروش محصول "غفارس" متعلق به محصول «شیر» با ۲،۴۱۵ تن بود و جایگاه بعدی را پس‌ازآن محصول «ماست» با ۱،۱۳۹ تن به خود اختصاص داد، بیشترین نرخ فروش این شرکت لبنی مربوط به «کره» بود که ۸۲ میلیون تومان در ازای هر تن به فروش رسید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر