سامانه پاسخ به مشکلات سهامداران عدالت طراحی شد
به گزارش بورس نیوز، بعد از داغ شدن اخبار مربوط به آزادسازی سهام عدالت، برخی از سهامداران که روش مدیریت مستقیم و غیر مستقیم را انتخاب کرده بودند با مشکلاتی مواجه شدند. به همین منظور ستاد آزادسازی سهام عدالت برای رفع مشکلات سهامداران از وجود سامانهای با شمارههای ۱۵۶۹ و ۶۴۶۱-۰۲۱ تحت عنوان مرکز تماس ذی نفعان بازار سرمایه خبر داد تا در این سامانه کارشناسان مربوط در بخش پشتیبانی بتوانند پس از برقراری ارتباط با سهامداران، مشکلات آنها را جویا شده و آنها را راهنمایی کنند.
این سامانه از سوی شرکت سپرده گذاری مرکزی طراحی شده است تا پاسخگوی سوالات سهامداران سهام عدالت باشد. گزینههای موجود در این سامانه به شرح زیر است.
ویرایش اطلاعات سهام عدالت ممکن شد؟
۱: جهت اطلاع از خدمات بازار مشتریان بازار سرمایه
۲: اطلاع از شرکتهایی که سود آنها از طریق سامانه واریز سجام شده است
۳: اطلاع از نحوه ثبت نام در سجام
۴: اطلاع از صندوق مالی دارایکم
۵: راهنمایی درگاه یکپارچه ذی نفعان
۶: نحوه احراز هویت
بنده برای فروش سهام عدالت تغییر کارگزار از فارابی به مفید اقدام کردم ولی وقتی از درگاه ذینفعان بازار استعلام میگیرم همان کارگزار قبلی را اعلام میکنن.حتی در کارگزاری مفید ثبت سفارش دادم و منتظر اقدامکارگزاری مفید هستم آیا مشکلی پیش نمیاد با سپاس فراوان