بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۵
در گفتگو با مدیر مالی شرکت آذرآب عنوان شد:

سرمایه گذاری در دهکده گردشگری الماس اراک

با توجه به اینکه انجام هر یک از مراحل نیازمند نشست های متوالی است این موضوع کماکان در دست پیگیری بوده و در صورت عقد قرارداد مراتب از طریق سایت کدال اعلام خواهد شد.
کد خبر : ۱۱۴۶۹۹
شرکت صنایع آذراب با سرمایه جدید پیش بینی سود هر سهم خود را 122 ریال اعلام کرده و در شش ماهه اول سال 92 توانسته 65 درصد از مقدار سود پیش بینی شده را پوشش دهد، پیش بینی سود هر سهم شرکت با سرمایه قبلی 408 ریال بوده که در واقع تعدیلی صورت نگرفته است.

جابری مدیر مالی شرکت صنایع آذرآب در خصوص شایعات و اتفاقات جدید در شرکت صنایع آذرآب به خبرنگار بورس نیوز گفت: اخذ و انعقاد قراردادهای جدید در آینده نزدیک توسط حوزه بازاریابی شرکت در حال انجام است که با توجه به اینکه انجام هر یک از مراحل نیازمند نشست های متوالی است این موضوع کماکان در دست پیگیری بوده و در صورت عقد قرارداد مراتب از طریق سایت کدال اعلام خواهد شد.

جابری در خصوص شایعه فروش ساختمان در خیابان ملاصدار تهران اظهار داشت: فعالیت شرکت در این ساختمان همچنان ادامه دارد و فعلاً تصمیم خاصی در این خصوص مطرح نمی باشد.

وی در خصوص سرمایه گذاری شرکت در دهکده گردشگری الماس اراک اظهار داشت: شرکت در حال پیگیری بحث تغییر کاربری زمین این پروژه از ورزشی به تجاری فرهنگی می باشد که نیازمند موافقت شهرداری منطقه مورد نظر است لذا پس از گذر از این مرحله بحث فاینانس هم مطرح است.

مدیر مالی صنایع آذرآب در مورد دیگر سرمایه گذاری شرکت در کارخانه شماره 2 آذراب واقع در پارس جنوبی عسلویه اشاره کرد و افزود: این کارخانه در دست تکمیل می باشد و در حال حاضر نیز در پارس جنوبی هم مشغول به انجام چند پروژه اجرایی می باشیم.

این مقام مسئول در ارتباط با وضعیت نیروگاه هرمزگان نیز گفت: این نیروگاه سرمایه ای بزرگ برای آذراب به شمار می رود و برای این نیروگاه شرکت در حال تأمین مالی از طریق فایناس می باشد.

در پایان جابری در خصوص موانع و ریسک هایی که شرکت آذراب با آنها رو به رو است عنوان کرد: شرکت توانسته با وارد کردن مواد اولیه و تجهیزات مورد نیاز خود در سال جاری با تحریم های سنگین مقابله کند و شرکت به فعالیت عادی خود ادامه دهد و امیدواریم با برداشته شدن تحریم ها شاهد اتفاقات خوبی در بحث تأمین مواد اولیه و تجهیزات و همچنین فایناس در پروژه های پارس جنوبی باشیم.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
آ
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۶
آفرین به مدیران این شرکت بالاخره این شرکت (فاذر) باید به همگان معرفی گردد تابا همت سهامداران جز وعمده به یاری خدا این شرکت را به جایگاه واقعی که همان لیدری شرکتهای تجهیزاتی وپیمانکاری هست برسانند وهمگی باهم منتفع شوند.
اصغر همت زاده
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۲۲
تا حفاری شمال هست همه اینا پشت خطن قربان
sadra
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۱
با سلام
بازار هنوز 10% پتانسيلهاي اين شركت را هم درك نكرده.