بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۰
کد خبر : ۱۳۰۲۲۸
معاون رییس جمهوری و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: اطمینان دارم استیضاح فرجی دانا رای نخواهد آورد و همچنان وزارت علوم از توانایی های بالای وی سود خواهد برد.

مسعود سلطانی فر در گفت و گو با ایرنا در خصوص اعلام وصول استیضاح رضا فرجی دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: قصد داریم در هفته دولت به صورت مفصل درباره چالش ها و ابزارهایی که برای رفع چالش ها در اختیار داشتیم در طول این یک سال صحبت کنیم.

وی ادامه داد: امروز دولت با پروژه های کلنگ خورده زیادی روبه رو است که برای اتمام آنها نیاز به بودجه کلانی دارد و این در حالی است که شاید ما باید تمام اعتبارات دو سال خود را برای پایان این پروژه ها بدون آن که حتی حقوقی پرداخت کنیم اختصاص دهیم.

معاون رییس جمهوری گفت: حدود ۸۰ درصد از بودجه دولت جاری و ۲۰ درصد آن عمرانی است که شاید اگر بخواهیم بودجه های عمرانی را به این کار اختصاص دهیم باید ۱۰ سال آن را پیش خور کنیم.

وی با اشاره به مطرح شدن بحث استیضاح رضا فرجی دانا گفت: استیضاح حق مجلس است و البته مطلبی که درباره این استیضاح مطرح شده با پاسخ های خوب رضا فرجی دانا روبه رو خواهد شد و قطعا وزیر علوم پاسخ های قانع کننده ای را ارائه می دهد.

سلطانی فر ادامه داد: مطمئن هستم که با دست پر از این استیضاح دفاع می شود و یقین دارم این استیضاح رای نخواهد آورد و ما از توانایی های بالای فرجی دانا در وزارت علوم سود خواهیم برد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر