بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۷
کد خبر : ۱۳۱۴۶۷
در شرایطی که وضعیت بحرانی در یکی از تیم‌های ملی فوتبال حادث شده بود یک اس ام اس شرایط را متحول کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری  گتزتا دلوسپورت اوریالی مدیر جدید تیم ملی فوتبال ایتالیا که به تازگی از طرف آنتونیو کونته سرمربی جدید تیم ملی فوتبال این کشور و با تایید فدرایسون فوتبال ایتالیا به عنوان مدیر تیم ملی انتخاب شد در مصاحبه‌ای مطبوعاتی در رابطه با اتفاقات بعد از انتخاب شدننش به این سمت صحبت کرد.

وی در این رابطه مصاحبه‌ای جذاب انجام داد که به شرح زیر است: درست بعد از اعلام رسمی انتخاب شدنم به عنوان مدیر تیم ملی بود که تلفنم زنگ زد. بعد از اینکه تلفن را جواب دادم صدایی گرم مرا به خود آورد: سلام له له – من ماسیمو هستم!

اعتراف می‌کنم که این تماس تلفنی از طرف ماسیمو موراتی رئیس افتخاری باشگاه اینترمیلان برایم بسیار زیبا و در عین حال غیر منره بود. زیرا من فکر می کردم که بعد از مراسم رسمی و عقد قرارداد بتوانم یک تماس تلفنی از طرف موراتی داشته باشم.

من بعد از یازده سال همکاری با موراتی در تیم اینتر در سال 2010 تصمیم به جدایی از این تیم گرفتم ولی با گذشت چند سال او نشان داد که همچنان رابطه‌ای بسیار خوب و قوی با من داشته و رابطه دوستی‌اش را حفظ کرده است.

اعتراف می‌کنم که تماس وی اسباب شادمان یمرا خیلی خوب فراهم کرد. او بعد از سلام و احوال‌پرسی به من گفت: سرانجام بعد از سالها فعالیت به آن جایگاه شایسته و ویژه‌ای که باید در فوتبال دست یافتم. او حتی در ادامه به من گفت که موقعیتی که در حال حاضر در تیم ملی کسب کرده‌ام به افتخارات باشگاه اینتر میلان خواهد افزود.

در ادامه تماسهایی که با من گرفته شد، تماس خوزه مورینیو سرمربی پرتغالی تیم چلسی هم برایم بسیار جالب توجه بود. من همیشه رابطه‌ای خاص و جالب توجه با مورینیو داشتم و این رابطه طی دوسالی که مورینیو در تیم اینتر حضور داشت به حداکثر رسید.

وی افزود: بعد از اینکه او از تیم اینتر رفت ما فرصت دیدار یکدیگر را از دست دادیم که به یکباره اس ام اسی از او دریافت کردم که در آن نوشته شده بود:

این سمت پاداش درست‌کاری و توانمندی تو بوده و به شایستگی در اختیارت قرار گرفته است.

اعتراف می‌کنم بعد از تماس تلفنی ماسیمو موراتی، اس ام اس خوزه مورینیو برایم بسیار دلچسب بود، و همچون هدیه‌ای ارزشمند محسوب شد که هرگز آن را فراموش نخواهم کرد.

من به واسطه سالها فعالیتم در اینتر همیشه طرفدار این تیم بود و بعد بواسطه پدرم طرفدار یوونتوس هم شدم ولی طرفداری از بیانکونریها برایم یکگ اجبار به حساب می‌آمد ولی حالا در تیم ملی هستم هیچ گرایش خاصی ندارم و باید فقط و فقط طرفدار تیم ملی باشم.

حالا لحظه‌شماری می کنم که کاری را درتیم ملی از سر بگیرم و خیلی خوب می‌دانم که مسئولیت بسیار سنگینی بر عهده ام گذاشته شده است.

خیلی خوشحالم که در لیست تایید شده آنتونیو کونته سرمربی جدید تیم ملی قرار دارم. جالب این است که من هیچ شناخت فردی از آنتونیو کونته ندارم و هنوز با وی رو در رو ملاقات نکرده‌ام. من از اینکه به عنوان مدیر تیم ملی انتخاب شده‌ام احساس خوشحالی کرده و در عین حال با مسئولیت بسیار بالا این سمت را پپذیرفته و از سالها تجربه‌ای که در کنار روبرتو مانچینی و خوزه مورینیو کسب کرده‌ام بیشترین استفاده و بهره‌برداری را خواهم داشت.

مدیر تیم ملی فوتبال ایتالیا تصریح کرد: آنتونیو کونته در حالی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا انتخاب و معرفی شد که تیم ملی در سخت‌ترین شرایط ممکن قرار داشته و به نظرم فدراسیون فوتبال ایتالیا در انتخاب او بیشترین دقت و ظرافت را به خرج داده است و توانسته فردی توانمند را در اختیار بگیرد.

او شایسته‌گی قبول این مسئولیت بسیار سنگین را داشته و بطور حتم به عالی‌ترین شکل ممکن در تیم فعالیت خود را از سر خواهد گرفت ولی با توجه به شرایطی که در ابتدا اشاره‌ای به آن داشتم باید تاکید کنم که کاری سخت و بسیار دشوار را در پیش‌رو خواهد داشت.

اوریالی در ادامه در رابطه با ماریو بالوتلی مهاجم اسبق میلان که به تازگی به تیم فوتبال لیورپول پیوسته است گفت: در رابطه با بازیکنان باید حرف آنتونیو کونته را در کنفرانس مطبوعاتی تکرار کنم و آن این است که درهای تیم ملی بر روی هیچ بازیکنی بسته نیست ولی در رابطه با انتخاب بازیکنان حاضر در تیم ملی باید تاکید کنم که فقط سرمربی تیم ملی در این رابطه تصمیم‌گیری خواهد کرد. ماریو بالوتلی بازیکن خارق‌العاده و با استعدادی است که امیدوارم در سطح ملی هم بخوبی از نبوغ خود استفاده کند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر