بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۰
اگر واقعا خواهان حل قضیه هستند؛ باید منطقی صحبت کنند؛ ما آمادگی داریم نگرانی ها را برطرف کنیم و بارها اعلام کرده ایم می توانید راستی آزمایی کنید.
کد خبر : ۱۳۴۲۱۳

به گزارش جام نیوز به نقل از ایرنا، نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مذاکرات هسته ای ایران با گروه 1+5 به مرحله حساسی رسیده است ولی در عین حال پیچیدگی خاص خود را دارد.

 

محمدرضا باهنر پنجشنبه شب در حاشیه همایش تجلیل از فعالان پشتیبانی دوران دفاع مقدس در امیدیه در جنوب شرقی اهواز، در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طرف ما زیاده خواه است و به آنان اعتماد نداریم اما پیشنهاد کردیم در بازی برد - برد شرکت کنند.

 

وی تصریح کرد: اگر واقعا خواهان حل قضیه هستند؛ باید منطقی صحبت کنند؛ ما آمادگی داریم نگرانی ها را برطرف کنیم و بارها اعلام کرده ایم می توانید راستی آزمایی کنید.

 

باهنر خطاب به طرف مذاکره کننده با جمهوری اسلامی ایران گفت: اگر می خواهید دست از فناوری صلح آمیز هسته ای برداریم این کار را نمی کنیم؛ بنابراین مذاکرات را طولانی نکنید تا منافع ما و شما تامین شود.

 

باهنر در همایش تجلیل از فعالان پشتیبانی از دفاع مقدس در شهرستان امیدیه نیز خطاب به گروه 1+5 گفته بود که بازی 'برد- برد' را 'برد- باخت' نکنید.

 

محمدرضا باهنر نایب رییس مجلس شورای اسلامی به منظور شرکت در این همایش پیش از ظهر پنجشنبه وارد فرودگاه بین المللی اهواز شد.

 

امیدیه در 125 کیلومتری جنوب شرقی اهواز مرکز استان خوزستان قرار دارد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر