بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷
اخبار بانك: نصب خودپرداز توسط بانك ها و موسسات مالي و اعتباري مجوز دار در بانك ها و موسسات فاقد مجوز ممنوع شد.
کد خبر : ۱۴۱۵۱۳
به گزارش خبرنگار «اخبار بانك»،تمامي بانك ها و موسسات مالي و اعتباري مجوز دار از نصب خودپرداز در موسساتي كه هنوز نتوانسته اند مجوز كسب كنند منع شدند.

پيشتر گزارشي در پايگاه خبري اخبار بانك مبني بر نصب دستگاه هاي خودپرداز توسط بانك هاي بزرگ در موسسات فاقد مجوز درج شده بود كه اين موسسات نيز از اين موضوع سوءاستفاده و به جهت اعتبار بخشيدن به خود استفاده مي كردند.

بر اساس ابلاغيه اي كه اخيرا بانك مركزي به كليه بانك ها و موسسات اعتباري ارسال كرده هيچ بانكي حق ندارد به موسسات فاقد مجوز اجازه نصب خودپرداز خود را بدهد.

اين قانون در ۳۰ فروردين ماه سال جاري به كليه بانك ها ابلاغ شد اما باز هم شاهد نصب خودپرداز در موسسات فاقد مجوز در سطح شهر بوديم.

به همين دليل اخيرا بانك مركزي با ابلاغ و تذكر بخشنامه فوق مجددا از بانك ها خواسته از نصب خودپرداز در موسسات فاقد مجوز و همچنين متصل نمودن آنان به سوئيچ هاي بانك خود خودداري كنند.

هم اكنون كارت هاي برخي از موسسات فاقد مجوز در خودپردازهاي بانك ها بزرگ كشور قابل پذيرش مي باشد.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲
کدوم بانک هستش؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۶
همین الان بانک سپه داخل شعبه ی پدیده ، باجه رسمی داره و کارمند.بعد شما میگید خودپرداز؟اگه رابطه داشته باشی میتونی ریئس بانک هم بیارید توی موسسه ات.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۲۳:۴۶
با توجه به این موسسات ثامن و ارمان و نور ثامن الحجج که همگی با استفاده از کارتهای بانکهای صادرات . انصار . ملت سرویس میگیرند باید جمع اوری شوند ایا این کار درسته