بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵
یک عضو انجمن قطعه سازان عنوان کرد:

عقد قرارداد با خارجی ها همچنان ادامه دارد

تاکنون قراردادهای بسیاری با خارجی ها در زمینه ساخت اگزوز، پنل ساخت کمربندهای ایمنی، صندلی و قطعات دیگر با توجه به تکنولوژی روز دنیا منعقد شده و از این پس نیز به نظر می رسد این رویه ادامه داشته باشد تا سطح تکنولوژی و دانش فنی قطعه سازان داخلی به سطح مطلوب مورد نظر برسد روز به روز تعداد این قراردادهای همکاری در حال افزایش است.
کد خبر : ۱۷۱۳۶۶
نویسنده :
یارمحمدی

به دنبال عقد قرارداد فی ما بین شرکت های خودروساز داخلی با خودروسازان فرانسوی مجموعه های قطعه ساز این کشور نیز با قطعه سازان ایرانی مذاکراتی انجام داده اند که در برخی موارد به عقد قرارداد جهت ساخت قطعات جدید خودرو منتهی شده است.

یک عضو انجمن قطعه سازان ضمن اعلام این خبر در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز اظهار داشت: تاکنون قراردادهای بسیاری با خارجی ها در زمینه ساخت اگزوز، پنل ساخت کمربندهای ایمنی، صندلی و قطعات دیگر با توجه به تکنولوژی روز دنیا منعقد شده و از این پس نیز به نظر می رسد این رویه ادامه داشته باشد تا سطح تکنولوژی و دانش فنی قطعه سازان داخلی به سطح مطلوب مورد نظر برسد روز به روز تعداد این قراردادهای همکاری در حال افزایش است.

نجفی منش در ادامه افزود: هر خودرو از 3 هزار قطعه تشکیل شده به همین دلیل در صورت تولید خودروهای جدید، قطعات جدید بر اساس تکنولوژی های روز دنیا به استفاده از تجربیات بین المللی شرکت های قطعه ساز خارجی نیاز خواهند داشت.

وی تأکید کرد: انتقال دانش فنی و تولید به روز قطعه های خودرو از طریق این قراردادها و همکاری انجام خواهد شد تا به سطح تکنولوژی مد نظر رسیده و بتوان از پتانسیل های شرکت های قطعه ساز داخلی نهایت استفاده را کرد. از طرفی خودروها با قطعات با کیفیت مناسب ساخته و روانه بازار شود.

این عضو هیأت مدیره انجمن قطعه سازان در خصوص شرکت هایی که تاکنون جهت مذاکره گام برداشته اند، گفت: تا به اکنون شرکت های قطعه سازی از آلمان، اتریش، چین، کره و ژاپن جهت همکاری اعلام آمادگی کرده و مذاکراتی با آنها صورت گرفته است و همانطور که عنوان شد برخی از آنها به عقد قرارداد نیز منجر شده اند و قطعاً این رویه گسترش همکاری ها به دنبال گسترش همکاری ساخت خودروهای جدید و با کیفیت، با حضور شرکت های خارجی همچون فرانسوی ها ادامه خواهد داشت که قطعاً در آینده صنعت تأثیر مثبت و قابل توجهی در میان مدت خواهد داشت.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰
اینقدر با خارجیها عقد نکنید منجر به طلاق می شه.
ناشناس
BELGIUM
سه‌شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳
ایا زمان شاه درس بزرگی نشد برایتان با خارجی ها قرار داد نبندید پس معمای شاه را برای عمه من پخش می کنید ودر باریان واطرافیان انها را خاین به مملکت می انگارید در اخبار از قرارگاه ومهندسین در ساخت موشک های پیشرفه بالای دست خارجی ها صحبت می شود ولی برای ساخت کاسه نمد ماشین از خارجی ها کمک می طلبید دم خروس یا قسم شما را باور کنیم