بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۷
شرکت کارگزاری نهایت نگر گزارش می دهد:

اپرداز در خروج از محدوده تراکمی

در روزهای جاری بار دیگر شاهد توجه بازار به گروه رایانه هستیم. یکی از نمادهای مورد توجه این گروه که البته در هفته‌های گذشته نیز افت محسوسی را تجربه نکرده و حتی در مقاطعی نیز خوش درخشیده است، نماد تازه وارد اپرداز است. اپرداز که به نظر می‌رسد این بار سودای رشد بیشتری را در سر دارد، در وضعیت مناسبی به لحاظ تکنیکی قرار دارد که تحلیل آن را در ادامه مطلب به همراه شما خواهیم بود.
کد خبر : ۱۷۳۲۲۵
در روزهای اخیر شاهد توجه دوباره بازار به گروه رایانه بودیم. یکی از جمله نمادهای این گروه که وضعیت مناسبی نیز به لحاظ تکنیکی دارد، نماد تازه وارد اپرداز است. اپرداز که در هفته‌های اخیر در محدوده ۱۰۰۰ تومان تا ۱۲۵۰ تومان نوسان‌های خوبی از خود به جای گذاشته بود، این بار به نظر می‌رسد قصد دارد تا پا را از محدوده تراکمی فراتر بگذارد و اهداف بالاتری را فتح نماید.

بنابر گزارش شرکت کارگزاری نهایت نگر، شرکت تازه وارد آتیه داده پرداز با نماد اپرداز در ماه‌های گذشته پس از عرضه در بازار سرمایه توانست سوار بر امواج صعودی از 360 تومان تا 1400 تومان صعود کند.

در هفته‌های اخیر اما، همانطور که در تصویر مشخص است قیمت حرکت مذکور را از طریق موج چهار و تشکیل مثلث اصلاح نموده است. با توجه به اینکه قیمت در روزهای اخیر با تشکیل صف خرید توانسته است از مثلث اصلاحی و محدوده تراکمی نشان داده شده خارج شود بنابراین انتظار می‌رود که موج 4 به پایان رسیده باشد و قیمت سوار بر موج 5 تا سقف قبلی یعنی محدوده 1400 تومان افزایش یابد.

اپرداز در خروج از محدوده تراکمی

با کلیک بر روی لینک زیر می توانید از دیگر تحلیل های کارگزاری نهایت نگر بهره مند شوید:

http://www.ershan.ir/analysis/latest

تحلیلگر: آدنا طروسیان

اشتراک گذاری :
ارسال نظر