بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: با توجه به ابلاغ بسته حمایتی تسهیلات رونق تولید سال ۹۷ و با آغاز ثبت‌نام از واحدها، تاکنون ۲۹۸ واحد تولیدی در سامانه بهین‌یاب ثبت‌نام کرده‌اند.
کد خبر : ۱۸۱۳۵۶

به گزارش بورس نیوز، بهروز اسودی گفت: با توجه به ابلاغ بسته حمایتی تسهیلات رونق تولید سال ۹۷ و با آغاز ثبت‌نام از واحدها، تاکنون ۲۹۸ واحد تولیدی در سامانه بهین‌یاب ثبت‌نام کرده‌اند.

وی افزود: از این ۲۹۸ واحد ثبت‌نام شده، با کارشناسی در کمیته بررسی تسهیلات و تامین مالی بنگاه‌های تولیدی، ۸۰ واحد جهت دریافت ۲۹۳۶ میلیارد ریال به بانکهای عامل معرفی شده‌اند که ۵۴ واحد مربوط به بخش صنعت و ۲۶ واحد نیز مربوط به بخش کشاورزی است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به تخصیص سهمیه پرداختی تسهیلات بانکهای عامل اظهار کرد: بانک‌ها در راستای حمایت از تولید داخلی و بهبود محیط کسب و کار و ایجاد و تثبیت اشتغال، در تحقق تعهد سهمیه پرداختی تلاش کنند.

این مقام مسئول تصریح کرد: در این نشست و با تصمیم اعضای کارگروه با پرداخت تسهیلات به ارزش ۶۰۳ میلیارد ریال به ۴۳ واحد تولیدی استان موافقت شد که با پرداخت تسهیلات به این واحدها برای ۳۵ نفر فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

بهروز اسودی با اشاره به دیگر دستور کار این نشست اذعان کرد: در این جلسه پیرامون تخصیص و توزیع سهمیه پرداختی تسهیلات به بانکهای عامل استان بحث و تبادل نظر شد که با تصویب اعضا سهم ۱۱ هزار میلیارد ریالی تسهیلات سال ۹۷ با بانکها تخصیص داده شد.

دبیر کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان از بررسی مشکلات بانکی و زیربنایی دو واحد تولیدی در این نشست خبر داد و اذعان کرد: در بخش رفع موانع تولید این کارگروه تاکنون مشکلات ۶۳۴ واحد تولیدی استان بررسی و در جهت رفع موانع ۱۵۰۸ مصوبه به تصویب اعضای کارگروه رسیده است.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر