بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۴
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم در وضعیت معیشتی مناسبی به سر نمی‌برند، گفت: تیم اقتصادی دولت برنامه مدونی برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم ندارد که این ضعف بزرگی از سوی دولتمردان است.
کد خبر : ۱۸۲۲۲۱

به گزارش بورس نیوز، محمد حسن‌نژاد عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم در وضعیت معیشتی مناسبی به سر نمی‌برند، گفت: تیم اقتصادی دولت برنامه مدونی برای حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم ندارد که این ضعف بزرگی از سوی دولتمردان است.

وی افزود: مراجعات مکرری از سوی مردم به دفاتر حوزه انتخابیه بنده و دیگر نمایندگان برای گلایه و شکایت از وضع اقتصادی‌شان در شهرهای مختلف کشور صورت می‌گیرد که این نشان‌دهنده این است که دولت اقدامات جدی برای حل مشکلات آنها انجام نداده است.

نماینده مردم مرند و جلفا در ادامه با بیان اینکه حل مشکلات اقتصادی و معیشتی کشور نیازمند برنامه‌ای جامع و مدون از سوی دولت و تیم اقتصادی است، اظهار داشت: اقدامات موقتی و تصمیمات یک شبه، دردی از مشکلات کشور دوا نمی‌کند، باید عزم جدی برای حل مشکلات وجود داشته باشد.

حسن‌نژاد با تأکید بر اینکه کارگران و اقشار کم‌درآمد جامعه زیر بار گرانی‌ها و تورم افسارگسیخته از بین می‌روند، گفت" معتقدم اولویت جدی وزرای پیشنهادی دولت برای 4 وزارتخانه صنعت، معدن، تجارت، کار و تعاون، اقتصاد و راه و شهرسازی باید رسیدگی به وضعیت درآمدی قشر کارگر و ضعیف جامعه باشد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: باید طوری از سوی دولت برنامه‌ریزی شود که دهک‌های پایین جامعه در تکانه‌های اقتصادی کمترین آسیب را ببینند.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر