تغییر استراتژی، بیمه «ما» را به اوج رساند
تغییر استراتژی و سیاست های شرکت بیمه «ما» از افزایش سهم بازار به افزایش سودآوری با ارائه خدمات با کیفیت و نیز افزایش بهره وری، رشد مطلوبی را در این شرکت رقم زده است.
به گزارش بورس نیوز، آن طور که اطلاعات این شرکت نشان می دهد، تا پایان آبان ماه بیش از چهار هزار میلیارد ریال حق بیمه در قالب 423 هزار و 460 فقره بیمه نامه در شرکت بیمه ما تولید شده است.
حق بیمه تولیدی شرکت بیمه ما در هشت ماه نخست امسال 61 درصد و تعداد بیمه نامه های صادره آن 27 درصد به نسبت مدت مشابه سال گذشته رشد داشته است.
نسبت خسارت این شرکت نیز بر روی عدد 40.5 تثبیت شده که در مقایسه با متوسط صنعت بیمه کشور، به مراتب کمتر است.
بیمه ما در راستای روند رو به رشد و توسعه خود با توانگری 227 در سال جاری، اقداماتی مانند راه اندازی مرکز آینده پژوهی، ارزیابی عملکرد شعب بر مبنای برگزاری مجامع فصلی برای نخستین بار، تدوین و ابلاغ تقویم آموزشی کارکنان و نمایندگان شرکت، جذب بیش از یک هزار نماینده تخصصی فروش بیمه های عمر در سال جاری برای نخستین بار از زمان تاسیس شرکت و نیز تدوین دستور العمل درجه بندی نمایندگان را به پایان رسانده است.
این روند به نتایجی چون کسب سطح یک توانگری مالی برای هفتمین سال متوالی، محقق شدن 85 درصد کل سود خالص پیش بینی شده در پایان شش ماهه نخست سال جاری، حضور در جمع شفاف ترین شرکت های بورسی، کسب بهترین عملکرد به لحاظ میزان شکایات ثبت شده در بین شرکت های بیمه و نیز انتخاب به عنوان بیمه گر بزرگترین ناوگان هواپیمایی کشور منجر شده است.
اخبار مرتبط
ساعت پنج و نیم/ 47
سروسامانی به رنگ دلار و درآمد/ دیوار سرمایه شعب پُر از خالی معاون فنی بیمه البرز در گفتوگو با بورسنیوز تاکید کرد:
گره بیمهها به بورس / ضریب نفوذ ۷ در صنعت بیمه، دست یافتنی است محمدی در همایش بانکداری شرکتی مطرح کرد:
ثبات مالی، محصول مشترک همکاری بورس و بانک ساعت پنج و نیم/ 47
سروسامانی به رنگ دلار و درآمد/ دیوار سرمایه شعب پُر از خالی معاون فنی بیمه البرز در گفتوگو با بورسنیوز تاکید کرد:
گره بیمهها به بورس / ضریب نفوذ ۷ در صنعت بیمه، دست یافتنی است محمدی در همایش بانکداری شرکتی مطرح کرد:
ثبات مالی، محصول مشترک همکاری بورس و بانک ارسال نظر
اخبار روز
خبرنامه