بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۱
بانک ملت با امضای تفاهمنامه ای با موسسه خیریه کهریزک، در احداث و تکمیل واحد توانبخشی و کارگاه های هنری ساختمان شقایق مجتمع کهریزک استان البرز مشارکت می کند.
کد خبر : ۱۸۴۶۱۴
به گزارش بورس نیوز، تفاهمنامه کمک ۲۰ میلیارد ریالی این بانک برای مشارکت در پروژه مذکور، از سوی محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت و حسن احمدی مدیرعامل موسسه خیریه کهریزک به امضا رسید.

مدیرعامل بانک ملت در مراسم امضای این تفاهمنامه که با حضور حسن روستا رییس هیات مدیره، حمید تاجیک عضو هیات مدیره و علی اکبر صابریان مدیرکل دفتر مدیریت و روابط عمومی این بانک و همچنین مدیرعامل و تعدادی از مدیران موسسه خیریه کهریزک صورت گرفت، اظهار داشت: هدف از امضای این تفاهمنامه، اعتلای فرهنگ مشارکت جویانه در عرصه ایفای مسوولیت های اجتماعی و کمک به اقشار کم توان و آسیب دیده جامعه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری است.
وی با قدردانی از دست اندرکاران موسسه خیریه کهریزک که موجبات مشارکت در این کار خیر را برای بانک ملت فراهم آورده اند، اظهار داشت: بی تردید مشارکت در این امر نیکوکارانه و خیر، ره توشه ای برای کارکنان این بانک خواهد بود.

بیگدلی با اشاره به این نکته که بانک ملت در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی خود، کارهای خیر زیادی را به ویژه در حوزه آموزش در سطح کشور انجام داده است، گفت: دو سالی است که این مشارکت به بخش های دیگر هم تسری پیدا کرده که نمونه آن کمک به مددجویان بهزیستی، کمیته امداد و کودکان کار است.

به گفته وی، بانک ملت در کنار کارهای اقتصادی، حمایت از تولید و اقتصاد کشور و ارزش آفرینی برای سهامداران، مشارکت در امور خیر و خداپسندانه را نیز در دستور کار قرار داده است تا  بدین وسیله گرهی هرچند کوچک از مشکلات اقشار ضعیف و نیازمند کشور باز کند.

وی نگهداری شبانه روزی حدود دو هزار مددجو و سالمند را با هزینه و مشارکت مردمی، اقدامی ارزنده و بزرگ خواند و یادآور شد: خدا را شاکریم که به ما فرصت داد تا سهم کوچکی در بهبود این روند داشته باشیم.

مدیرعامل بانک ملت در عین حال از آمادگی این بانک برای مشارکت و حمایت از دیگر فعالیت ها و پروژه های موسسه خیریه کهریزک خبر داد و اظهار داشت: ما در کنار مسوولان این موسسه خواهیم بود و از اقدامات نیکوکارانه موسسه پشتیبانی خواهیم کرد.

حسن احمدی، مدیرعامل موسسه خیریه کهریزک نیز با قدردانی از دست اندرکاران بانک ملت به دلیل مشارکت در امور خداپسندانه به ویژه حمایت از این موسسه، اظهار داشت: در مجموع بیش از سه هزار نفر از دو آسایشگاه کهریزک در تهران و البرز به صورت روزانه و شبانه روزی خدمات دریافت می کنند.

وی همچنین گزارشی از روند فعالیت های این موسسه ارائه داد و اظهار امیدواری کرد که اقدام بانک ملت در کمک به احداث و تکمیل واحد توانبخشی و کارگاه های هنری ساختمان شقایق مجتمع کهریزک استان البرز، سبب خیر و برکت برای این بانک بزرگ شود.

علی اکبر صابریان، مدیرکل روابط عمومی بانک ملت نیز گزارشی از مشارکت بانک ملت در فعالیت های خداپسندانه ارائه کرد و از ساخت ۶۵ مدرسه، ۱۳ خانه بهداشت، خرید و اهدای ۱۰۱ هزار جفت کفش به دانش آموزان پنج استان کم برخوردار کشور، احداث کتابخانه در نیشابور و اعطای تسهیلات قرض الحسنه دانشجویی برای اعزام به حج عمره و عتبات عالیات،حمایت از کودکان کار و کودکان پروانه ای به عنوان بخشی از این فعالیت ها نام برد.

بر اساس این گزارش، مدت زمان اجرای پروژه جهت احداث و تکمیل ساختمان شقایق آسایشگاه کهریزک استان البرز، از زمان امضای قرارداد و واریز نخستین قسط و اخذ مجوزهای استانی و طی مراحل آن، ۱۸ ماه شمسی تعیین شده است.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر