بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۴
معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو تشریح کرد:

طرح‌های آب و برق در مسیر واگذاری

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو از تصویب مدل مالی طرح‌های آب و برق و فاضلاب در کارگروه واگذاری طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای برای انجام مراحل فراخوان خبر داد.
کد خبر : ۱۸۵۵۰۱
به گزارش بورس نیوز، محسن بختیار، با اشاره به برگزاری دومین جلسه کارگروه واگذاری طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای حوزه صنعت آب و فاضلاب، آب و برق موضوع تبصره 19 قانون بودجه سال 97، گفت: این نشست با حضور نمایندگان سازمان برنامه و بودجه، وزارت دادگستری، وزارت امور اقتصادی و دارایی، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و شرکت‌های مادرتخصصی به ریاست وزیر نیرو برگزار شد.

وی افزود: در این نشست گزارشات و فرمت فراخوان دو طرح نیروگاه برق‌آبی سوله دوکل و ارس مصوب و مقرر گردید اقدامات لازم جهت انجام فراخوان در چارچوب قوانین و مقررات صورت پذیرد.
بختیار ادامه داد: همچنین مدل مالی چهار طرح سد هایقر، نیروگاه‌های برق‌آبی گاوشان، خداآفرین و سد قیز قلعه سی تصویب و برای برگزاری فراخوان واگذاری این طرح‌ها، به دستگاه اجرایی ذیربط ابلاغ شد.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو اضافه کرد: در حوزه طرح‌های صنعت آبفا نیز انجام فراخوان برای طرح‌های آبرسانی مدول سوم تصفیه‌خانه آب کرج، احداث تصفیه‌خانه آب شهر محلات و آبرسانی به شهر ارومیه به همراه 23 طرح حوزه فاضلاب تصویب گردید. در این بخش کارگروه، کلیات واگذاری طرح آبرسانی به شهرهای استان اصفهان و طرح فاضلاب شیراز را هم مصوب نمود و مقرر شد دستگاه‌های اجرایی مربوطه مدل مالی و گزارش تصمیم واگذاری هر طرح را تهیه تا در جلسه آینده کارگروه واگذاری مطرح و مصوب شود.

بختیار تاکید کرد: با توجه به اهمیت طرح‌های تجدیدپذیر، کارگروه، مدل مالی و اجرای فراخوان دو طرح نیروگاه زمین گرمایی مشگین شهر و 34 واحد نیروگاه بادی را با اخذ نظر سازمان برنامه و بودجه تصویب نمود.

وی در پایان گفت: حجم سرمایه‌گذاری مورد نیاز برای تکمیل طرح‌های مصوب توسط بخش خصوصی بالغ بر 140 هزار میلیارد ریال می‌باشد.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افت 70درصدی سود به نسبت سال گذشته؛

«بمپنا» 98تومان سود به ازای هر سهم ساخت

از سوی دفتر سرمایه‌گذاری و تنظیم مقررات بازار؛

نرخ جدید برقراری انشعاب برق اعلام شد

بر اساس لایحه بودجه 98 صورت می‌گیرد؛

معافیت حقوق زیر ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان از مالیات

ارسال نظر