بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹
در فروردین ماه شاهد کاهش اندک مقادیر و نرخ های فروش "سیمان درود" بودیم اما انتظار می رود شرایط پیش آمده در مناطق سیل زده، به بهبود وضعیت سیمانی ها کمک کند.
کد خبر : ۱۹۰۵۹۱

به گزاش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، شرکت «سیمان درود» در بهمن ماه موفق به فروش 52.808 هزار تن انواع سیمان گردید که در مقایسه با اسفند ماه، افتی در حدود 10 درصدی را به ثبت رسانده است که البته با توجه به شرایط فروردین ماه چندان عجیب هم به نظر نمی رسد. با این حال نسبت به نظر می رسد که قیمت های فروش شاهد کاهشی اندک در مقایسه با قیمت های بهمن ماه و اسفند ماه می باشند که باید منتظر ماند و دید آیا این رخداد در اردیبهشت ماه نیز تکرار می گردد یا خیر.

این سیمانی نرخ بالا نبرد / «سدور» چشم انتظار یک رخداد

جمع کل محصولات فروخته شده شرکت در فروردین سال منتهی به 29/12/1398 در حدود 52.808 تن انواع محصولات بوده است که با توجه به مبلغ 52.808 میلیون ریالی فروش در این مدت، شاهد کاهش فروش در مقایسه فروش 81.813 میلیون ریالی این شرکت در اسفند ماه سال 1397 بوده ایم.

این سیمانی نرخ بالا نبرد / «سدور» چشم انتظار یک رخداد

آنچه بسیاری از اهالی بازار سرمایه انتظار دارند افزایش میزان تولید و فروش محصول شرکت های سیمانی به واسطه سیل ها و خسارات هنگفت مرتبط با آن در ماه های اخیر کشور دارند که شاید این افزایش فروش در ماه های ابتدایی سال چندان محتمل به نظر نمی رسد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر