بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱
عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس:

شرایط توسعه ارز دیجیتال در کشور فراهم نیست

عضو هیات رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در حال حاضر شرایط توسعه ارز دیجیتال در کشور فراهم نشده است، زیرا مجلس باید برای توسعه این ارز مصوبات قانونی داشته باشد و همه شرایط توسعه ارز دیجیتال در کشور فراهم نیستچیز از محور قانون انجام شود.
کد خبر : ۱۹۰۹۳۳

شرایط توسعه ارز دیجیتال در کشور فراهم نیست

به گزارش بورس نیوز، معصومه آقاپورعلیشاهی، درباره الزامی بودن توسعه ارز دیجیتال در کشور، اظهار کرد: در حال حاضر شرایط توسعه ارز دیجیتال در کشور فراهم نشده است، زیرا مجلس باید برای توسعه این ارز مصوبات قانونی داشته باشد و همه چیز از محور قانون انجام شود.

نماینده مردم شبستر در خانه ملت ادامه داد: قوه قضاییه باید زیرساخت‌های لازم برای نظارت بر ارز دیجیتال را فراهم کند. اگر زیرساخت‌های نظارت بر ارز دیجیتال ایجاد نشود زمینه و فضا برای فساد مالی و سفته‌بازی باز می‌شود که تبعات خطرناکی برای اقتصاد کشور دارد.

وی افزود: اگر شرایط در کشور فراهم شود می‌توان با استفاده از ارز دیجیتال، نقل‌وانتقالات ارزی بین ایران با سایر کشورها را از این طریق انجام داد و تحریم‌ها را دور زد.

آقاپورعلیشاهی بیان کرد: با توسعه ارز دیجیتال ارزش پول ملی کشور حفظ می‌شود. ارز دیجیتال می‌تواند بازاری مشابه بورس باشد و بازاری شبیه بازار سرمایه برای سرمایه‌گذاران ایجاد کند.

این نماینده مردم در مجلس دهم گفت: توسعه ارز دیجیتال باید تحت نظارت بانک مرکزی قرار گیرد و زیرساخت‌ها و شبکه آن توسط وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات ایجاد شود.



اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
معاون سرمایه گذاری شرکت سبدگردان آسمان تاکید کرد:

بورس، سپر حمایتی سرمایه‌گذاران در برابر تورم

معاون اجرایی سازمان بورس و اوراق بهادار مطرح کرد:

هدایت نقدینگی سرگردان در جامعه به کمک بازار سرمایه

رئیس هیات مدیره کارگزاری بانک خاورمیانه گفت:

آثار مثبت مهاجرت پول به سمت بازار سرمایه

عضو هیات رییسه کمیته تحقیق و تفحص از پالایشگاه کرمانشاه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز مطرح کرد:

بلاتکلیفی در اراضی پالایشگاه کرمانشاه /عملکرد سازمان خصوصی‌سازی نیازمند تجدید نظر

ارسال نظر