بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج و نیم امروز نیم نگاهی دارد به تمدید مهلت خرید سهام بانک های ادغام شده و گزارش بودار اهالی جاده مخصوص و...
کد خبر : ۱۹۱۶۲۹
تمدید مهلت مفت خری / یک گزارش بودار از سمت جاده مخصوص

به گزارش بورس نیوز، امروز نرخ ارز کمی کاهش یافت و بلافاصله صف‌نشینان غیور و همیشه در صحنه، پشت در صرافی‌ها و طلافروشی‌ها صف کشیدند تا بفروشند، مبادا از قافله جا بمانند. البته فعالان این بازار با نثار چشمکی گفتند، به کاهش قیمت‌ها دل خوش نکنید.

تمدید مهلت مفت خری سهام 
مهلت فروش سهام بانک‌های مشمول ادغام ۱۵ روز کاری تمدید شد؛ ظاهرا در مهلت قبلی سهامداران از قیمت‌ها استقبال نکرده‌اند و آقایون امیدوارند در این دو هفته دری به تخته بخورد و سهامداران بانک ها حاضر به مفت فروشی شوند.

یک گزارش بودار از سمت جاده مخصوص 
یکی از خودروسازان در حالی گزارش سال ۹۷ خود را ارائه کرده که نرخ خودروها شبیه زمان قبل از خواب اصحاب کهف است. پراید ۱۸.۵میلیونی و تیبای ۲۵ میلیونی و سراتوی ۹۹ میلیونی را شاید بتوان در رویا دید؛ ولی لطفا یکی توضیح دهد فروش ۸ تا برلیانس یعنی چه؟!

مسکن هم به افیون پیوست؟
بعد از آنکه گرانی مسکن را به گردن برخی از سایت های خرید و فروش اینترنتی انداختند و جلوی انتشار نرخ ها را گرفتند، حالا ظاهرا مسکن به صورت زیرزمینی در کانال های تلگرامی غیر رسمی معامله می شود. با توجه به اینکه در این سال ها هر کالایی سرسام آور گران شده بجز آنهایی که زیرزمینی و قاچاقی معامله می شده، نخرید که اگر قاچاق شود ارزان خواهد شد.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر