بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
مدیرعامل ایرانسل اعلام کرد:

مجلس آنلاین شد!

هفته آینده مجلس شورای اسلامی برای اولین بار به صورت آنلاین و مجازی تشکیل جلسه می‌دهد، این در حالی است که پس از شیوع ویروس کرونا در تهران عملا هیچ‌کدام از جلسات تشکیل نشده است.
کد خبر : ۲۱۲۷۵۶
 
مجلس آنلاین شد!
 
به گزارش بورس نیوز، بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل از برگزاری جلسات مجلس به صورت آنلاین خبر داد و گفت: مجلس برای برگزاری این جلسات از شبکه ایرانسل استفاده خواهد کرد.

وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی تقریبا از ۶ اسفند ماه پس از گسترش ویروس کرونا و با توجه به اینکه برخی از نمایندگان مجلس مبتلا به این ویروس شدند جلسات خود را برگزار نکرد و عملا مجلس تعطیل شد.
 
طبق شنیده‌های پیوست به صورت آزمایشی برگزاری جلسات آنلاین مجلس برای هیات رییسه اجرا شده است و موافقت هیات رییسه مجلس از سوی ایرانسل برای برگزاری جلسات آنلاین مجلس بدست آمده است.

مدیرعامل ایرانسل همچنین اظهار داشت:در صورت عملی شدن برگزاری جلسات مجلس به صورت آنلاین می‌توان احتمال گسترش استفاده از بستر مجازی توسط نهاد‌های حاکمیتی برای فعالیت‌های اجرایی شان بود. پس از گسترش شیوع کرونا از مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری از جمله نهاد‌هایی بودند که به دلیل گسترش ویروس کرونا تعطیل شدند. 

لازم به ذکر است که تاکنون مجلس قانون گذاری ایران تجربه‌ای در این خصوص نداشته و سازوکار برگزاری قانونی آن مشخص نیست.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر