بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز:

لیدر‌های بازار در هفته پیش‌رو

کارشناس بازار سرمایه گفت: گروه بانکی و خودرویی در هفته آینده پیشتاز بازار خواهند بود، اما این به معنی ریزش بازار در سایر گروه‌ها نیست و سایر گروه‌ها نیز با رشد همراه خواهند بود.
کد خبر : ۲۳۰۷۷۲

لیدر‌های بازار در هفته پیش رو

ابوالقاسم آقادوست در گفت‌وگو با بورس نیوز اظهار کرد: با تعیین تکلیف انتخابات آمریکا زمینه برای تغییر روند بازار در حال مساعد شدن است.

کارشناس بازار سرمایه افزود: همچنین به دلیل اینکه قیمت سهام بسیار کاهش یافته و هیجان زیاد در کاهش قیمت ایجاد شده، همه موارد آماده برگشت قیمت‌ها است.

وی با بیان اینکه بازار آماده برگشت بخشی از کاهش قیمت‌ها است، گفت: این موضوع فارغ از این است که چه فردی رئیس جمهور آمریکا شود.

مدیرعامل کارگزاری سهم آشنا خاطرنشان کرد: جو حاکم بر بازار این است که با انتخاب بایدن دلاری‌ها کمتر رشد می‌کنند و خودرویی‌ها و بانکی‌ها موقعیت بهتری خواهند داشت، اما واقعیت این است هر فردی که انتخاب شود پس از مدت زمان کوتاهی بازار به تعادل می‌رسد و انتخابات آمریکا را فراموش خواهد کرد و توجه به سمت ارزنده بودن سهم‌ها و یا قیاس با بازدهی مابقی بازار‌ها مطرح می‌شود و چشم انداز بازار را تعیین می‌کنند.

آقادوست با بیان اینکه بعید است انتخابات آمریکا تاثیر زیادی بر چشم انداز بلندمدت بازار داشته باشد، بیان کرد: ساختار اقتصادی کشور آسیب زیادی دیده به واسطه تحریم دیده وبا کاهش ارزش پول ملی بسیاری از سهم‌ها اصلاح کردند و به همین دلیل آینده بازار مثبت است.

وی درباره لیدر‌های بازار در هفته پیش رو تصریح کرد: گروه بانکی و خودرویی در هفته آینده پیشتاز بازار خواهند بود، اما این به معنی ریزش بازار در سایر گروه‌ها نیست و سایر گروه‌ها نیز با رشد همراه خواهند بود.

کارشناس بازار سرمایه تاکید کرد: اصلاح قیمتی در بازار بیش از اندازه صورت گرفته و فضا برای بازدهی بیشتر آماده است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

هدایت بورس توسط هیجانی‌ها

کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

دلار ۵۰ هزار تومانی، نتیجه پیروزی ترامپ

کارشناس بازارهای مالی در گفت‌وگو با بورس نیوز تشریح کرد:

بازار‌های مالی بعد از پیروزی ترامپ به کدام سو می‌روند

کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز تاکید کرد:

ریزشی که بورس را جذاب می کند!

ارسال نظر
نظرات بینندگان
موسی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
پیشنهادی جهت مقابله با اختلاسهای کلان مدیران و کارمندان شرکتها
سهامداران خرد ، چنانکه می دانید اختلاسهای کلان برخی مدیران و کارمندان فاسد شرکتهای بورسی سبب افزایش هزینه شرکتها و کاهش حقوق صاحبان سهام می شود. متاسفانه حسابرسی این شرکتها صوری است و هیچ گزارش حسابرسی این اختلاسها را به سهامداران خرد گزارش نمی کنند تا ما یقه مدیران را بگیریم!!... شاهد مثال اختلاس در بانک ملی و بانک سرمایه است. آیا در طول دوران اختلاس این مدیران هیچ گزارشگر حسابرسی ، به ما گزارش داد که صورتهای مالی نامطلوب است و اسناد واقعی نیستند بلکه صوری و ظاهری هستند؟؟؟ ... فرض کنید مدیر عامل یا حسابدار یک شرکت بورسی ، 100 میلیارد تومان اختلاس کنند، آنها برای اینکه ترازنامه خودشان را درست کنند . یک سند صوری به مبلغ 100 میلیارد تومان درست می کنند که نوشته شده جهت مقابله با شرایط کرونا ، مبلغ ضد میلیارد تومان صرف خرید ماسک بهداشتی جهت کارکنان شد و امضا می کنند در دفاتر می گذارند و موسسه حسابداری بیطرف هم در هنگام تهیه صورتحساب مالی این سند صوری را خوانده و مبلغ آن را در ستون هزینه شرکت محاسبه می کند. و بعد هم گزارش می دهد که آسوده بخوابید که همه چیز امن و امان است. در حالیکه حسابرسان باید ماهیت این اسناد را بررسی کنند تا متوجه بشوند آیا سند صوری است و یا واقعا صد میلیارد تومن ماسک یا ماده اولیه... خریداری شده است؟؟.... لذا من فکر می کنم. یا موسسات حسابداری باید پاسحگو باشند که چرا لباس قانون به این اختلاسها پوشانده اند؟ یا اینکه شرکتها ملزم شوند که کلیه اسناد پرداختی و دریافتی خودشان را در کودال بارگذاری کنند تا سهامداران خودشان بررسی کنند و صحت و سقم اسناد را بررسی کنند و یقه اختلاسگران را بچسبند. و پول بیخود هم به موسسات حسابرسی پرداخت نشود.... الان موسسات حسابداری باید در رابطه با اختلاسهای بانک ملی و سرمایه پاسخگو باشند..... با تشکر... موسی روح الامینی...نویسنده بازار طلایی بورس
آبان 1399
سهامدار حقیقی
دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۱
با سلام دوست عزیز با یک کیک و آبمیوه و....و.... حسابرس وارد میشود والخ. تنها که نمیخورند.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
موافقم، لیدرها خودرویی ها وبانکی ها هستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۵
هه هه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۳
سلامدر صعود بورس نقش شرکتهای تامین اجتماعی شستا صبا و حدود پانصذ هزار واحد بودهاست ودر سقوط بورس حدود صد هزار واحد تنها شستا حدود دویست وپنچاه هزار واحد شاخص بورسرابالا برد ودر نزول شاخص غایب بزرک بازار هست وانجه که الان از نزول بازار در واقعیت رخدادهاست سیصد هزار واحد بیشتر هست
فردوسی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۵
نه انتخاب شدن باید و نه ترامپ هیچ تاثیری بر روند نابودی سهمها ندارد و امروز کاملا آشکار حقوقیهایی که در قالب دوست و در باطن دشمن کشور و مردم هستند با کشیدن رنج منفی حتی نگذاشتند بازار برای نیم ساعت روند مثبت را به خودش ببیند و آنچنان سریع و شتابان در اکثریت شرکتها ائم از خودرویی و بانکی!!!! و معدنی و پتروشیمی و ....صفهای فروش سنگین ایجاد کردند که تنها روزنه امیدی که بعد از 4 ماه سقوط برای سهامداران باقی مانده بود مسدود شد...!!!!
حقوقیها لکه ننگی برای بازار سرمایه هستند که متاسفانه هیچ عزمی برای مبارزه و دادگاهی کردن این مفسدان شناخته شده وجود ندارد.... بیچاره مردمی که با هزار امید و آرزو سرمایه های خودشان را وارد بازار کردند و حقوقیها ابتدا پولها را غارت کردند و ماهها س عمدا با چیدن صفها فروش سنگین چنین سقوط وحشتناکی را ایجاد کرده اند..... همه امیدها امروز به یاس تبدیل شد.
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۳
براي حل مشكلات كشور بايد يك جو همت و غيرت داشت نه يك جو بايدن