بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
افزایش ۳۴ درصدی
درآمد داخلی که "فخوز" در ششمین ماه از سال ۱۴۰۲ به ثبت رساند برابر با ۴ هزار و ۲۲۳ و درآمد صادراتی آن ۴۴۳ میلیارد تومان بوده است.
کد خبر : ۲۷۴۴۲۸

افزایش ۳۴ درصدی

بورس‌نیوز:

شرکت فولاد خوزستان با سرمایه ثبت شده ۱۹ هزار میلیاردتومانی و ارزش بازار ۶۲ هزار و ۵۴ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال جاری نشان داد که بار دیگر به مدار بهتر شدن و کسب درآمد‌های جذاب بازگشته است.

افزایش ۳۴ درصدی

میزان درآمدی که شرکت فولاد خوزستان در ششمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت فولادی از فروش محصولات خود به درآمد ۴ هزار و ۵۷۰ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۳۴ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با کاهش ۱۹ درصدی همراه بود، همچنین "فخوز" میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۶ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۴۲ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

افزایش ۳۴ درصدی

میزان درآمدی که فولاد خوزستان در این دوره ماهانه در بازار داخل و خارج شناسایی کرد، نشان‌دهنده بیشتر بودن درآمد داخلی این شرکت بوده است. درآمد داخلی که "فخوز" در ششمین ماه از سال ۱۴۰۲ به ثبت رساند برابر با ۴ هزار و ۲۲۳ و درآمد صادراتی آن ۴۴۳ میلیارد تومان بوده است. 

"فخوز" در شهریورماه یک میلیون و ۳۰ هزار تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۲۶۰ هزار تن از محصولات تولیدی خود شد. مقدار فروش این شرکت نسبت به ماه گذشته با ۳ درصد افت همراه شد.

افزایش ۳۴ درصدی

عنوان پرفروش‌ترین محصول فولاد خوزستان را در شهریورماه محصول «بلوم، بیلت» با ۲ هزار و ۵۷۱ میلیارد تومان یدک می‌کشد، میزان درآمدی که از فروش این محصول در ششمین ماه سال جاری به ثبت رسید ۴۲ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد، نرخ فروش این محصول با کاهش قیمت، به مبلغ ۲۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان درازای هر تن رسید.

افزایش ۳۴ درصدی

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
افزایش بیش از ۸۰ درصدی
فولاد خوزستان در مدار افزایش درآمد؛

افزایش بیش از ۸۰ درصدی "فخوز"

ارسال نظر