بورس‌نیوز(بورس‌خبر)، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
گروه سرمایه‌گذاری میراث‌فرهنگی و گردشگری ایران در شهریورماه محقق کرد؛

پیشروی "سمگا"

پیشروی
ارزش بازار سرمایه گذاری‌های گروه سرمایه‌گذاری میراث‌فرهنگی و گردشگری ایران در شرکت‌های پذیرفته شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار، به ۷ هزار و ۱۱۵ میلیاردتومان رسیده است که به نسبت دوره مشابه سال گذشته رشدی ۲۱ درصدی را به همراه داشته است.
کد خبر : ۲۷۴۷۴۶

بورس نیوز:

گروه سرمایه‌گذاری میراث‌فرهنگی و گردشگری ایران با سرمایه ثبت شده یک هزار و ۵۰۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۶ هزار و ۱۰۰ میلیاردتومانی؛ در آخرین گزارش عملکرد منتهی به شهریورماه خود، از محل سرمایه‌گذاری‌های خود در شرکت‌های پذیرفته شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار، به ارزش بازار ۷ هزار و ۱۱۵ میلیاردتومانی دست‌یافته است که این میزان به نسبت دوره مشابه سال گذشته رشدی ۲۱ درصدی را به همراه داشته است. گفتنی است "سمگا" در سرمایه‌گذاری‌های خود در شرکت‌های غیر بورسی نیز رشدی ۴۲ درصدی را محقق ساخته است. 

پیشروی


رشد شرکت "سمگا" از ماه‌های پایانی سال منتهی به ۱۴۰۰ آغاز شده و تا به امروز ادامه داشته است. بهای تمام شده جمع سرمایه‌گذاری‌های این شرکت به نسبت ماه گذشته تغییر چندانی نداشته و می‌توان گفت این شرکت به عملکرد روبه‌جلوی خود تداوم بخشیده است و همچنان در مدار روبه‌رشد قرار گرفته است.

پیشروی

 

میزان سرمایه‌گذاری‌های گروه سرمایه‌گذاری میراث‌فرهنگی و گردشگری ایران در شرکت‌های بورسی، ۸۱ درصد از حجم سرمایه‌گذاری‌های این شرکت را شامل می‌شود. "سمگا" ۱۹ درصد از این میزان، معادل ۶۳۱ میلیارد تومان را در شرکت‌های غیر بورسی سرمایه‌گذاری کرده است.

پیشروی


 در ادامه نمودار ارزش بازار صورت‌وضعیت پورتفوی شرکت‌های بورسی گروه سرمایه‌گذاری میراث‌فرهنگی و گردشگری ایران در ۴ساله اخیر ترسیم شده است. علی‌رغم کاهش ۳ درصدی این میزان به نسبت ماه گذشته؛ این شرکت روند مثبت خود را حفظ کرده است.

پیشروی

 

 

 

پایان مطلب.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
آیا نقش نهاد‌های نظارتی بی‌اثر شده است؟

"سمگا، گنگین، بانک گردشگری" سه‌گانه‌ای از جنس ابهام!

ارسال نظر