بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۳
پتروشیمی شیراز منتخب برتر دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری شد
دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد تجلیل از برندهای مسئولیت پذیر و مشتری مدار CRM در سال مهار تورم و رشد تولید برگزار گردید؛ که طی آن شرکت پتروشیمی شیراز به عنوان شرکت برتر رضایتمندی مشتری در این اجلاس معرفی گردید و از مهندس حیدرنیا مدیرعامل این شرکت تقدیر بعمل آمد.
کد خبر : ۲۷۴۸۶۹

به گزارش بورس نیوز، دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد تجلیل از برند‌های مسئولیت پذیر و مشتری مدار در سال مهار تورم و رشد تولید در روز پنجشنبه مورخ ۲۰ مهرماه در سالن همایش‌های مرکز صدا و سیما با حضور مقامات و مسئولین کشوری و مدیران شرکت‌های مختلف صنعتی برگزار گردید که در انتهای این اجلاس از پتروشیمی شیراز به عنوان شرکت برتر مشتری مدار با اهدای تندیس تقدیر به عمل آمد.

براساس همین گزارش حیدرنیا، مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز در حاشیه این اجلاس اظهار داشتند:

شرکت پتروشیمی شیراز با تکیه بر تجربه طولانی در صنعت پتروشیمی کشور به عنوان یک واحد نمونه تولیدی در کشور، به خلق محصولات با کیفیت و ارائه خدمات به مشتریان با استاندارد‌های بین‌المللی متعهد است. هدف ما ایجاد رضایت کامل مشتریان است و تلاش ما برای بهبود مداوم فرآیند‌های تولیدی، کیفیت محصولات و خدمات و ارتقای روابط با مشتریان است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز بیان کرد: با توجه به تغییرات مستمر در صنعت پتروشیمی و نیاز‌های مشتریان، شرکت پتروشیمی شیراز به دنبال تحول و بهبود مداوم است. ما به طور مداوم در تحقق اهداف راهبردی خود در زمینه کاهش هزینه‌ها، افزایش بهره‌وری و بهینه‌سازی فرآیند‌ها کار می‌کنیم. همچنین، ما به توسعه و ارتقای نیروی انسانی و آموزش مداوم کارکنان خود اهمیت می‌دهیم تا بتوانیم با تیمی متخصص و متعهد، نیاز‌های مشتریان را بهترین شکل ممکن برآورده کنیم.

وی در ادامه عنوان کردند: مدیریت اثربخش مشتریان برای موفقیت شرکت‌ها در سراسر دنیا امری حیاتی است. ازاین رو اهمیت کیفیت خدمات ارایه شده و اولویت بندی آن‌ها بیشتر شده است. بررسی خواست مشتریان از طریق سنجش میزان رضایت آن‌ها می‌تواند کمک شایانی در تداوم بقای شرکت‌ها در بازار‌های رقابتی و پر تلاطم بنماید. باید نیاز‌های مشتریان به درستی شناخته شود و با تولید محصولات و ارائه خدمات متناسب، موجبات رضایتمندی مشتریان را فراهم آورد.

حیدرنیا تاکید کردند: رضایت مشتری یکی از اصلی‌ترین ابعاد نظام‌های مدیریت کیفیت جامع TQM و شاخص رضایت مشتری ACSI می‌باشد. رضایت مشتری از جهات مختلفی بر روی کسب‌وکار تاثیرگذار است.

ما در بخش بازرگانی شرکت پتروشیمی شیراز، بدنبال ارتقای کیفیت رضایت مندی مشتریان هستیم و در تحقق این ارزش مدیریتی تلاش‌های هدفمندی خواهیم کرد.

 هدف از برگزاری این اجلاس معرفی و تجلیل از مدیران برتر اقتصادی است که در راستای مشتری مداری و حمایت از حقوق مصرف کننده گام‌های مؤثری برداشته‌اند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر