بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰
مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز در گفتگو با خبرنگاران مطرح کرد:

پتروشیمی شیراز فاقد بدهی بانکی است

پتروشیمی شیراز فاقد بدهی بانکی است
مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز در واکنش به انتشار لیست ابر بدهکاران بانکی از سوی بانک مرکزی و درج نام این شرکت به عنوان یکی از بدهکاران بزرگ سیستم بانکی، این موضوع را قویا تکذیب و در این خصوص توضیحاتی ارائه کرد.
کد خبر : ۲۷۵۰۴۲

به گزارش بورس نیوز، مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز در واکنش به انتشار لیست ابر بدهکاران بانکی از سوی بانک مرکزی و درج نام این شرکت به عنوان یکی از بدهکاران بزرگ سیستم بانکی، این موضوع را قویا تکذیب و در این خصوص توضیحاتی ارائه کرد.

احمدرضا حیدرنیا، پیرو انتشار نام شرکت پتروشیمی شیراز به عنوان بدهکار بانک تجارت در سایت بانک مرکزی از بابت تسهیلات و بدهی‌های معوق، تصریح کرد: شرکت پتروشیمی شیراز هیچگونه بدهی معوق بانکی ندارد و در صورت‌های مالی حسابرسی شده سال ۱۴۰۱ و صورت‌های مالی شش ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ مانده تسهیلات بانکی ارائه شده صفر است.

وی خاطرنشان کرد: این مهم از طریق تارنمای کدال نیز قابل مشاهده است.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز همچنین عنوان کرد: بانک تجارت به عنوان بانک عامل این شرکت، پس از انتشار خبر فوق طی نامه‌ای به مراجع ذی‌ربط اعلام کرده که پتروشیمی شیراز فاقد بدهی و هرگونه سر رسید معوق بانکی است.

حیدرنیا ضمن تقدیر از دغدغه اصحاب رسانه در انعکاس این خبر، گفت: امید است با دقت نظر بیشتری نسبت به انعکاس برخی مطالب توسط نهاد‌های اجرایی و نظارتی اقدام شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر