بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۲
شرکت ذوب‌آهن اصفهان در شهریورماه محقق ساخت؛

رکورد تازه "ذوب"

رکورد تازه
شرکت ذوب‌آهن اصفهان در شهریورماه سال جاری، رکورد فروش خود را باری دیگر شکست و با درآمد ۵ هزار و ۵۴۰ میلیارد تومانی خود جایگاه تازه‌ای در سودآوری خود به ثبت رساند.
کد خبر : ۲۷۵۰۷۴

رکورد تازه

بورس نیوز:
شرکت ذوب‌آهن اصفهان با سرمایه ثبت شده ۷ هزار و ۷۷ میلیارد تومانی، در آخرین گزارش وضعیت ماهانه منتهی به شهریورماه، از تحقق درآمد ۵ هزار و ۵۴۰ میلیارد تومانی خود خبرداد.

رکورد تازه


"ذوب" نسبت به مردادماه سال جاری از محل درآمدماهانه خود رشدی ۱۰ درصدی را محقق ساخته است و همچنین درآمد تجمیعی آن نیز با ۸ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان، معادل ۴۰ درصد؛ در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته رشد داشته است. 


رکورد تازه


با بررسی نمودار درآمدماهانه "ذوب" درمیابیم که این ماه، بیشترین درآمدزایی خود را به ثبت رسانده است؛ این شرکت علاوه بر رشد ۱۰ درصدی نسبت به مرداد ماه، در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز رشد ۶۸۰ میلیارد تومانی داشته است. 

رکورد تازه


شرکت ذوب‌آهن اصفهان بیشترین درآمد خود را از محل فروش در بازار داخلی کسب کرده است که این میزان بیش از ۳ هزار و ۱۸۳ میلیارد تومان است و بر اساس گزارش فعالیت ماهانه‌ای که شرکت ذوب‌آهن اصفهان در شهریورماه منتشر کرده است، تیرآهن تولیدی این شرکت در بازار داخل، رتبه نخست را در فروش محقق ساخته و بیش از یک هزار و ۶۷۰ میلیارد تومان درآمد را برای این شرکت همراه داشته است. 

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر