بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶
انعقاد تفاهم نامه بین ذوب آهن اصفهان و بانک صادرات ایران
تفاهم نامه توسعه همکاری و تعاملات فی مابین ذوب آهن اصفهان و بانک صادرات ایران توسط مهدی کوهی مدیرعامل این مجتمع عظیم صنعتی و یاسر مرادی عضو اجرایی هیات مدیره بانک صادرات ایران، چهارشنبه سوم آبان ماه در غرفه ذوب آهن اصفهان در سمپوزیوم فولاد مبادله شد.
کد خبر : ۲۷۵۱۳۶

به گزارش بورس نیوز، تفاهم نامه توسعه همکاری و تعاملات فی مابین ذوب آهن اصفهان و بانک صادرات ایران توسط مهدی کوهی مدیرعامل این مجتمع عظیم صنعتی و یاسر مرادی عضو اجرایی هیات مدیره بانک صادرات ایران، چهارشنبه سوم آبان ماه در غرفه ذوب آهن اصفهان در سمپوزیوم فولاد مبادله شد.

این تفاهم نامه در راستای سفر اخیر دکتر سید ابراهیم رییسی، رئیس جمهور محترم به استان اصفهان و همچنین مصوبات این سفر در رابطه با چند مجموعه معظم صنعتی استان، منعقد شد.

هدف اصلی این تفاهم نامه، برقراری و توسعه تعاملات فی مابین ذوب آهن اصفهان و بانک صادرات با هدف ایجاد رابطه بلند مدت و در راستای ایفای تعهدات این شرکت و همچنین خلق و ارتقا عملکرد در زمینه انواع خدمات مالی و بانکی به شرکت و شرکت‌های تابعه در چارچوب ضوابط و مقررات جاری بانک و ضوابط ابلاغی از سوی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران می‌باشد.

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
اخبار مرتبط
معاون بهره برداری ذوب آهن اصفهان مدیر برگزیده بخش دولتی شد
با رأی هیات مدیره انجمن آهن و فولاد ایران در سمپوزیوم فولاد ۱۴۰۲؛

معاون بهره برداری ذوب آهن اصفهان مدیر برگزیده بخش دولتی شد

رکورد تازه
شرکت ذوب‌آهن اصفهان در شهریورماه محقق ساخت؛

رکورد تازه "ذوب"

ارسال نظر