بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۹
پتروشیمی شیراز محقق ساخت؛

جهش ۳۰ درصدی "شیراز" در مهرماه

جهش ۳۰ درصدی
میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی شیراز در هفتمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود.
کد خبر : ۲۷۵۵۰۲

جهش ۳۰ درصدی

بورس‌نیوز:

شرکت پتروشیمی شیراز با سرمایه ثبت شده یک هزار و ۵۳۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۳۴ هزار و ۹۴۵ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مهرماه سال جاری نشان داد که به روند صعودی خود پایبند است.

جهش ۳۰ درصدی

میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی شیراز در هفتمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت پتروشیمی از فروش محصولات خود به درآمد یک هزار و ۹۲۵ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۳۰ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با کاهش ۱۸ درصدی همراه بود، همچنین این پتروشیمی میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۷ ماهه از خود بر جای گذاشت با افت ۱۹ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

جهش ۳۰ درصدی

" شیراز" در مهرماه ۳۰۱ هزار و ۶۴ تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۱۶۲ هزار و ۹۱۶ تن از محصولات تولیدی خود شد. مقدار فروش این شرکت نسبت به ماه گذشته ۲۸ درصد افزایش پیدا کرد. 

جهش ۳۰ درصدی

بیشترین درآمدزایی که شرکت پتروشیمی شیراز از فروش محصولات خود در این دوره ماهانه شناسایی کرد مربوط به «اوره کشاورزی» با ۶۷۰ میلیارد تومان بود درآمدی که "شیراز" از فروش این محصول در مهرماه به دست آورد برابر با ۳۵ درصد از درآمد ماهانه بود. پس از «اوره کشاورزی» بیشترین درآمدزایی را برای پتروشیمی شیراز محصول «اوره صادراتی فله» به خود اختصاص داده بود، درآمدی که از فروش این محصول عاید شرکت شد برابر با ۶۳۲ میلیارد تومان بود. بیشترین نرخ فروش را در بین محصولات پتروشیمی شیراز محصول «آرگون» با مبلغی بالغ‌بر ۳۴ میلیون و ۷۳ هزار تومان در ازای هر تن به خود اختصاص داده است.

جهش ۳۰ درصدی

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر