بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
رشد ۱۷ درصدی درآمد‌های
شرکت پتروشیمی غدیر از فروش محصولات خود به درآمد ۳۸۴ میلیاردتومانی دست پیدا کرد.
کد خبر : ۲۷۷۳۳۰

رشد ۱۷ درصدی درآمد‌های

بورس‌نیوز:

شرکت پتروشیمی غدیر با سرمایه ثبت شده ۱۳۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۸ هزار و ۷۹۰ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذرماه سال جاری نشان داد که روند صعودی خود را مجددا اغاز کرده است.

رشد ۱۷ درصدی درآمد‌های

میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی غدیر در نهمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت پتروشیمی از فروش محصولات خود به درآمد ۳۸۴ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۱۷ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با کاهش همراه بود، همچنین این پتروشیمی میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۹ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۶ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

رشد ۱۷ درصدی درآمد‌های

" شغدیر" در آذرماه ۱۱ هزار و ۵۰ تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۱۲ هزار و ۷۰۴ تن از محصولات تولیدی خود شد. مقدار فروش این شرکت نسبت به ماه گذشته ۱۱ درصد افزایش پیدا کرد. 

رشد ۱۷ درصدی درآمد‌های

پتروشیمی غدیر در آذرماه از فروش محصول «PVC» در داخل و خارج از کشور، درآمد کسب کرد که حدوداً ۳۲۸ میلیارد تومان درآمدزایی دخلی و ۵۶ میلارد تومان درآمدزایی خارجی را برای شرکت به همراه داشت که ۱۰۰ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد، هر تن «PVC» داخلی در آذرماه برابر با ۳۰ میلیون و ۸۹ هزار تومان و هر تن «PVC» خارجی برابر با ۳۱ میلیون و ۲۴ هزار تومان مورد معامله قرار گرفت.

رشد ۱۷ درصدی درآمد‌های

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر