بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲
درآمدهای نزدیک به یکدیگر سیمان بجنورد؛

"سبجنو" سومین ماه ریزش‌های خود را حس کرد

مقدار فروش ماهانه سیمان بجنورد کاهش ۱۳ درصدی را نسبت به فروش ماه گذشته تجربه کرد.
کد خبر : ۲۷۷۴۹۲

بورس نیوز:

شرکت سیمان بجنورد در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به نهمین ماه از سال جاری میزان فروش محصولات خود را برابر با ۹۵ میلیارد تومان شناسایی کرد که حاصل از فروش محصولات «انواع سیمان پاکتی و انواع سیمان فله» بود. سیمان بجنورد از ابتدای سال مالی تا پایان آذرماه توانست به درآمد تجمیعی ۹۲۲ میلیارد تومان برسد.

سیمان بجنورد میزان درآمد ماهانه‌ای که در نهمین ماه از سال جاری از خود بر جای گذاشت حاصل از فعالیت در بازار داخلی و خارجی بوده است، بیشترین حجم درآمدزایی "سبجنو" در بخش داخل کشور با ۸۵ میلیارد تومان بود که ۸۹ درصد از درآمد ماهانه این شرکت را تشکیل می‌دهد و مابقی آن نیز متعلق به بازار خارج از کشور است.

"سبجنو" میزان سرمایه ثبت‌شده طی این دوره را ۳۹ میلیارد تومان اعلام کرد و همچنین گفتنی است که سیمان بجنورد میزان درآمدی که در آذرماه به دست آورد ۸ درصد کمتر از میانگین ماهانه طی ۸ ماه گذشته بود.

درآمد‌های عملیاتی سیمان بجنورد در آذرماه

شرکت سیمان بجنورد در نهمین ماه از سال ۱۴۰۲ با کاهش درآمد ۳ درصدی نسبت به ماه گذشته روبه‌رو شد و این کاهش درآمد نزدیک به ۳ میلیارد تومان بود، این شرکت سیمانی برای سومین ماه متوالی است که کاهش درآمد را تجربه می‌کند اما؛ لازم به ذکر است که "سبجنو" از تیرماه که اوج درآمدزایی خود را به همگان نشان داد تاکنون نتوانسته خود را به رکورد قبلی نزدیک کند. 

پرفروش‌ترین محصولی که "سبجنو" در آذرماه به فروش رساند متعلق به «سیمان پاکتی تیپ ۳۲۵-۱ (داخلی)» در بازار داخلی بود که از فروش آن نزدیک به ۲۷ میلیارد تومان درآمدزایی صورت گرفت، نرخ فروش این محصول ۸۱۳ هزارتومان در ازای هر تن بود که نسبت به ماه گذشته تغییر چشمگیری را به دنبال نداشت.

فروش محصولات "سبجنو" در آذرماه سال جاری

سیمان بجنورد مقدار فروش محصولات در آذرماه سال جاری را ۱۲۷ هزار و ۷۷۴ تن اعلام کرد، طی ۸ ماه گذشته از ابتدای سال مالی این شرکت سیمانی به مقدار فروش یک میلیون و ۱۷ تن رسید، مقدار فروش ماهانه سیمان بجنورد کاهش ۱۳ درصدی را نسبت به فروش ماه گذشته تجربه کرد.

در بازار داخلی نزدیک به ۳۳ هزارتن از محصول «سیمان پاکتی تیپ ۳۲۵-۱ (داخلی)» توسط سیمان بجنورد به فروش رسید، در بازار صادراتی نیز محصول سیمان پاکتی در سبد فروش قرار گرفت و در این دوره نزدیک به ۸ هزارتن از این محصول به فروش رسید.

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر