بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۹
گزارش جمع بندی جلسات دولت و مجلس در صحن علنی ارائه می شود
رئیس مجلس شورای اسلامی از دستور کار صحن علنی مجلس با موضوع بودجه در هفته آینده خبر داد.
کد خبر : ۲۸۰۰۱۲

به گزارش بورس نیوز، صدیف بدری، در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری بر اساس بند (۱۱) ماده (۲۲) قانون آئین نامه داخلی مجلس، اظهار کرد: هفته دیگر دستورکار صحن علنی با موضوع بودجه خواهد بود و دیگر عمری از مجلس فعلی باقی نمانده از این رو چرا باید در اواخر مجلس، موضوع اساسی اینچنینی را به کمیسیونی خاص بدهیم که این کار شأن و اقتدار مجلس را زیر سوال می‌برد.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در خانه ملت با تاکید بر اینکه موضوعات مهم‌تر دیگری برای رسیدگی همچون مسائل ارزی و اقدامات بانک مرکزی در این خصوص وجود دارد که باید به آن رسیدگی شود، گفت: تراز تجاری در حال حاضر منفی است از این رو باید به جای رسیدگی به این موضوعات به مسائل اقتصادی رسیدگی شود.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی درباره جلسه‌ای که مجلس با دولت درباره موضوعات ارزی داشت، گفت: روز یکشنبه جلسه‌ای در مجلس با دوستان دولت، بانک مرکزی، وزیر اقتصاد و رؤسای کمیسیون‌های اقتصاد، صنایع و معادن، برنامه و بودجه و جهش تولید مجلس شورای اسلامی داشتیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ادامه این جلسه در روز چهارشنبه برگزار خواهد شد که حتما گزارش جمع بندی آن در صحن علنی هفته آینده ارائه می‌شود

اشتراک گذاری :
ارسال نظر