بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶
بر اساس صورت مالی ۱۲ ماهه شرکت تامین سرمایه کیمیا؛ 

"تکیمیا" از رشد‌های چند صد درصدی خود خبر داد

"تکیمیا" در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ماه ۱۴۰۲ سود خالص ۶۵۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی محقق کرده است. به این ترتیب سود هر سهم تکیمیا در این دوره زمانی ۳۲۶ ریال اعلام کرده است.
کد خبر : ۲۸۰۱۴۸

بورس‌نیوز: 
تامین سرمایه کیمیا با سرمایه ثبت شده ۲ هزار میلیارد تومانی و ارزش بازار ۴ هزار و ۲۱۰ میلیارد تومانی، اقدام به انتشار صورت‌های مالی ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۱۴۰۲ خود در سامانه کدال کرده است.

"تکیمیا" در این دوره با رشد ۷۰۰ درصدی درآمد‌های عملیاتی همراه بوده که منجر به تحقق درآمد ۷۳۰ میلیارد تومانی «درآمد‌های عملیاتی» آن شده است. پس از کسر هزینه‏‌هاى فروش، ادارى و عمومى از این مبلغ سود عملیاتی شرکت تامین سرمایه کیمیا به مبلغ ۶۸۳ میلیارد تومان بدست می‌آید که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته حدود ۷۱۱ درصد افزایش را تجربه کرده است. 
سود خالص شرکت تامین سرمایه کیمیا در این دوره ۱۲ ماهه برابر با ۶۵۱ میلیارد تومان بوده است که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته بیش از ۵۶۷ میلیارد تومان رشد داشته است؛

"تکیمیا" در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ماه ۱۴۰۲ سود خالص ۶۵۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومانی محقق کرده است. 
به این ترتیب سود هر سهم تکیمیا در این دوره زمانی ۳۲۶ ریال اعلام کردهد است.

در انتها گفتنی است "تکیمیا" با رشد ۶۷۰ درصدی سود خالص و سود خالص هر سهم خود در این دوره ۱۲ ماهه، چشم انداز تازه‌ای را برای سرمایه‌گذاران خود رقم زده است. 

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
ارسال نظر