آیا آلومینیوم المهدی، سوراخ درآمدزایی را یافت
به گزارش گروه کالایی بورس نیوز، آلومینیوم المهدی پسازآنکه از مردادماه با عدم فروش مواجه شد و نوع تولید شمش خود را بدون مشتری دید، باید خیلی زودتر عیار کالاهای تولید خود را با بروز سازی بالا میبرد تا مشتری برای آن پیشقدم شود و هرروز بدون معامله و تقاضا را به خود نبیند.
آلومینیوم المهدی در این هفته با درآمدزایی در حدود ۱۲۵ میلیارد تومان توانست روند نوسانی که از تیرماه بر این شرکت سایه انداخته بود را تا حدی جبران کند.
در معاملات هفته منتهی به ۲ مهرماه آلومینیوم المهدی با محصول «شمش ۱۰۰۰P-۹۹» رهسپار بورس کالا شد و با حجم عرضه یک هزار تن به بازار آمد و اتفاقاً در دو نوبت تمام عرضهها به فروش رفت.
این آلومینیوم فروش از این محصول خود ۶۷ میلیارد تومان درآمد کسب کرد تا ناکامی هفتهها بدون فروش ماندن را جبران کرده باشد.
از سوی دیگر، دیگر محصول این کارخانه یعنی «شمش ۱۰۰۰p-۹۹.۱» نیز با یک هزار تن عرضه همراه بود که در دو نوبت ۸۵۰ تن از آن مورد استقبال مشتریان قرار گرفت تا همین میزان نیز به معامله ختم شود.
درآمد آلومینیوم المهدی از این بخش نیز ۵۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بود.