بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۲
تهران - ایرنا - تذکر یک بانوی محجبه به دو دختر جوان که با پوشش نامتعارف در نمایشگاه مطبوعات در حال تردد بودند، برای لحظاتی فضای بخشی از سالن اصلی نمایشگاه مشرف به غرفه خبرگزای ها را متشنج کرد.
کد خبر : ۱۳۸۰۷۶

به گزارش خبرنگار ایرنا، تذکر بانوی محجبه و تجمع مردم، موجب شد تا برخی عکاسان و خبرنگاران رسانه ها برای گرفتن عکس از این واقعه در محل حاضر شوند، اما دو دختر جوان با فریاد نسبت به عکاسی از خود اعتراض کردند.

در ادامه این ماجرا یکی از عوامل انتظامی نمایشگاه در محل مناقشه حضور یافت و وی را به مقر انتظامات هدایت کرد.

این مامور انتظامات در محل مشاجره عنوان کرد که فرد تذکر دهنده که خود را مامور نمایشگاه معرفی کرده، هیچ مسئولیتی نداشته و خودسرانه دست به این اقدام زده است.

وی تصریح کرد: تمامی عوامل انتظامات دارای کارت هستند، در حالی که این خانم فاقد آن است.

بیستمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها تا 23 آبان ماه در مصلی تهران دایر است.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
تک تیرانداز بختیاری
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۲۳
مسئله حجاب توی مملکت ما عین شخصی هست که هم از این طرف چشت بام می افته و هم از اون طرف بعبارتی نه از اون شوری شور و نه از این بی نمکی
جنگ حجاب یک جنگ پوچ و بی نتیجه ای خواهد بود که عاقبت آن به نفع یک سری افراد هرزه و کسانیکه از این آب گل آلود میخوان ماهی بگیرن میشه
هر کس مسئول رفتار خویش هست و عواقب اون رو هم خودش برعهده میگیره
نه میشه گفت بدحجابها بد هستند و نه میشه گفت محجبه ها خوب
فرهنگ ما همون چارچوبها و اصول اخلاقی و اعتقادات شخصی ما هست هرکسی داری چارچوب و اصول خاصی در زندگی هست و تفاوت اصول اخلاقی افراد در ضعف و قوت آن هست یکی داری اصول قوی واقع بینانه و عمیقی در زندگی هست و دیگری نه ظاهر بین سست و متزلزل و در نهایت سود و زیان اصول اخلاقی هم به خود شخص بر میگرده و به زور هم نمیشه کسی رو به بهشت برد و یا از جهنم نجات داد . باید بر روی داشتن اصول اخلاقی و فرهنگ صحیح زوم کرد نه ظاهرسازی آدما
زهرا
دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۵
سلام. اولا مسئله حجاب در جامعه اصلا هم شخصی نیست ،چرا که اولاحجاب اصولا برای زمانی تعریف می شود که زنان در برابر نامحرمان قرار می گیرند.دوما اگر بدحجابی و یا بی حجابی ضرری به انسان های جامعه (ضرر روحی ،دینی،خانوادگی و..) وارد نمی کرد که اصلا چرا خالق انسان آن را واجب فرمود؟؟؟ پس این مسئله نشان می دهد که حجاب به همه مربوط است. علاوه بر این خداوند مسئله ی امربه معروف و نهی از منکر را نیز واجب فرمود تا انسان ها گناه علنی انجام ندهند و گناهانشان را ترک کنند..لطفا انقدر نظرهای شخصی را در واجب های الهی وارد نکنید.
ناشناس
سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۳
موضوع سر اینه که ما کسی رو نمیخایم به زور ببریم بهشت ولی اینا شرایطی رو در جامعه ایجاد میکنند که بهشت رفتن بقیه سخت و سخت و سخت تر میکنند
علی
سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۹
این دوتا دوست عزیز که نظر دادند میشه بگن پس آیه لا اکراه فی الدین قد تبین رشد من الغی چه معنایی میده اگه قرار باشه هرکس به بهانه امر به معروف و نهی از منکر بخواد عقیده شخصی خودشو به دیگران تحمیل کنه با عقل جور در نمیاد بعدشم شما رو چه حسابی فکر میکنید اکثریت عرف جامعه رو حجاب حساسند شماها فقط امر به معروف و نهی از منکرو فقط مختص پوشش و ظاهر دخترای مردم میدونید و مسایل دیگرو فراموش کردید ؟ الان داریم تو قرن 21 زندگی میکنیم یکی از سفارشات همین اسلام که خیلیهامون دم ازش میزنیم اینه که طبق مقتضیات زمان پیش بریم نه اینکه تو 1400 سال پیش بمونیم بعدشم این روزها متاسفانه به بهانه همین امر به معروف که برای خیلی ها بد جا افتاده حریم خصوصی افراد جامعه روز به روز کوچکتر میشه بهتره با دید باز با اینجور مسایل برخورد شه نه با عینک تعصب و تحجر
علی
سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۵
در پاسخ به زهرا خانم
در قرآن حجاب واجب شمرده نشده بلکه خداوند فرموده ای پیامبر به زنان همسران و زنان مومن بگو ( توجه کنید گفته همسران و زنان مومن ) اگر بخیر از گردی صورت و... را بپ.شانند بریشان بهتر است( گفته بهتر است)کجا این فرمان خدا واجب بودن حجاب ذکر شده است؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۸
نهی از منکر لسانی واجب کفایی نیست ؟؟؟
به جای برخورد با بدحجاب با ناهی از منکر برخورد کردند و متهم هم شد ؟؟؟!!!!
ناشناس
يکشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۹
قرار نیست هر کسی بخواد بتونه هر عملی رو انجام بده.
ناهی از منکر باید فرد آموزش دیده و مجربی باشه که اصول و ضوایط کار رو بدونه .چه بسا یک جرکت این جور افراد باعث دردسر و ایجاد تنش شود.
رضا
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۷
وقتی مجلس از خودش مصوبه می ده و به طبعات آن فکر نمی کنه این میشه .
بابا مملکت قانون داره ، بلیس هم داره تعداشون هم که خدا رو شکر کم نیست . بس این مصوبه چیه دیگه
در نیروی انتظامی افراد باید آموزش دیده بشوند و در کمال احترام از مردم بخواهند به مقررات وضع شده در این کشور احترام بگذارند
ناشناس
سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۳
مساله تو تعریف کردن این مقرراته زمان قبل از انقلاب که آزادی بود مردم به حجاب خیلی پایبند تر بودند در آن زمان توی شهر ما همه خانمها چادر سر می کردند . پس با این اجبارها هویت مردم را زیر سوال نبرید و به شعور مردم توهین نکنید . کجای دنیا دیدید یه خانم وقتی می خواد بره میدون تره بار میوه بخره با کفش پاشنه 10 سانتی و آرایش عروس می ره ؟اگه سخت گیریهای بی مورد نباشه و تصمیم به خود شخص برگرده نه به جبر قانون (آنهم در مورد این مسائل شخصی ) آنوقت همه چیز درست می شه .
ناصر محمدی
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۷
بجای گیر دادن به بیحجاب و بدحجاب ، برین دنبال دزدهایی که میلیاردی میدزدن و هیچکس هم کاری به کارشون نداره
نجابت
سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۷
خیلی ها موقعی که مه آفرید اعدام شد هم گفتند آخی چرا اعدام شد نباید اعدام می شد. آدم خوبی بود . به بی حجاب و فاسد گیر می دهند می گید اینها رو ولش کن بر به مفسد اقتصادی گیر بده. خدا رو شکر که ملت و دولت به حرف شما نیست وگرنه مملکت رو هوا بود.
نجابت
سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۰
این صحبت شما هم تا حدودی میتونه درست باشه چرا که نون حرام سر سفره بعضی ها منجر به فاسد شدن فرزندان هم شده و به صورت بی شرمانه بدون حجاب و عفاف در جامعه حاضر می شوند. و گرنه حجاب و عفاف چیزی است که به صورت فطری در انسان قرار داده شده.
صداقت
چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۷
جناب نجابت
اعتراض به اعدام مه آفرید نبود، اعراض به این بود که با اعدام یک نفر که بیشتر شبیه به یک مهره عمل کرده، میخواستن کل پرونده رو مسکوت بگذارن که البته موفق هم شدن. مشکل با اعدام مه آفرید ( اونهم اعدام یکباره و برق آسا) حل نشد باید دست وزیر و وکیل و مدیری که در پرونده دخالت و مساعدت داشتن هم رو میشد.
ناشناس
چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۰
آفرین صداقت .
علي
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۴
مساله اينه كه با اجبار، شما به نوعي از حجاب ميرسي كه از بي‌حجابي بدتره!!! نمونه بارزش هم همين مانتوهاي تنگ و .... ! به هر كسي بگويي بايد بري بهشت!‌ ترديد ميكنه.
بقيه كشورهاي مسلمان چه ميكنند؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸
متاسفانه در کشور های بی دین قوانینی وضع میکنند تا بنیان خانواده محکم تر بشه اما در کشور ما با رواج بی حجابی وفساد در داخل وخارج از کشور باعث سست شدن بنیان خانواده و نتیجه ان افزایش طلاق وفساد در جامعه است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۰
پس کی یک گروه تشکیل میشه که به مردان برای مزاحمت و متلک پرانی و چشم چرانی تذکر جدی بدن؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴
گر می نخوری طعنه مزن مستان را
بنیاد مکن تو حیله و دستان را
تو غره به آن مشو که می می نخوری
صد لقمه خوری که می غلام است آن را
نجابت
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۳
لعنت خدا بر این دو دختر بی آبرو. لعنت برشون که نیروهای مرد جوان ما رو از کار و زندگی می اندازند. لعنت برشون.
کمونه
چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲
با علم کردن مساله حجاب افکار جوانان و ملت رو از درد بیکاری و فساد منحرف میکنن.
ناشناس
پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۰
اگه مسلمان بودی تهمت و افترا به هم کیش خود نمیزدی.یه کم فکر کن ببین تو چه سطحی از آبرو هستی
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰
متاسفم برای بورس نیوز که به جای پرداختن به مسائل اقتصادی و بورس داره و اینکه مردم راهنمایی کنه داره در مورد مسائل چیپ جامعه صحبت میکنه مشکل جوونا اقتصادیه نه این حاشیه ها واسه مردمم متاسفم
بانوی ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۴
کسی که به خودش اجازه میده دین خدارو تحریف کنه و تو جامعه راست راست راه بره و بدون آموزش و رعایت قوانین امر به معروف ،رو اعصاب جوونای مملکتمون راه میره و باعث بر هم زدن مکان های عمومی میشه و نیروهای مرد جوان ما رو از کار و زندگی می اندازه.
ناشناس
چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۳۵
اشتباهی مثبت زدم .درضمن بهتره این نیروهای مرد جوان یه سری به روان پزشک بزنند ،افراد سادیسمی را نباید به کل مردان تعمیم داد .
رضا
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۰
سلام حلا این خانم باحجاب اگر تذکر نمی داد آسمان به زمین می آمد .خواهر گرامی شما خودت را بپوشان
رجب خان
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۵
حجاب دست و پاي شيطان را ميبندد آدم بدحجاب عروس شيطان است و كساني هم كه ميگن دين و حجاب اجباري نيست ! اگه در جايي به ناموس و محارم شما نگاهي نابجا يا حرفي بي مورد زده شد ويا مزاحمتي ايجاد گرديد حق نداريد شخصا واكنشي نشان دهيد چون شخصي كه اين عمل را انجام داده دوست داشته اين عمل را انجام دهد و در صورتي كه به غيرت شما هم برخورد سخنان و انديشه خود را بياد آوريد تا آرام شويد ؟!!!
ناشناس
شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷
هیچکس ناموس کس دیگه ای نیست.هرکی خودش پاسخگو کار خودشه
نا شناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۸
سلام ، براي احياي امر به معروف و نهي از منكر نيازي به داشتن كارت نمي باشد .
نا شناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶
سلام ، براي احياي امر به معروف و نهي از منكر نيازي به داشتن كارت نمي باشد .