بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱
کد خبر : ۱۷۳۴۹۷

شاخص کل فرابورس ایران در دقایق آغازین معاملات امروز با 12 واحد رشد تا پله880 واحدی صعود کرد که از روز 25 آذر 1392 که در ارتفاع 883 واحدی قرار گرفت بی‌سابقه بود، اما این روندِ افزایشی تداوم چندانی نداشت و سیر نزولی آن آغاز شد تا در نهایت با رشد حدود یک واحدی در ارتفاع 870 واحدی قرار گیرد. نمادهای «مارون» و «ارفع» کم‌تر از یک واحد بر شاخص کل اثر مثبت برجای گذاشتند و در مقابل نمادهای «شرانل» و «دماوند» از دیگر نمادهایی بودند که هرچند اندک اما با تحرکات منفی مانع از رشد بیشتر آیفکس شدند.

به گزارش روابط عمومی فرابورس ایران در روز چهارشنبه 11 اسفندماه، نتیجه نقل‌وانتقال‌های بازارهای شش‌گانه فرابورس ایران مبادله بیش از 210 میلیون ورقه‌ای به ارزش افزون بر 3 هزار و 102 میلیارد ریال بود که ارزش معاملات نسبت به روز گذشته افزایش حدود 40 درصدی را تجربه کرد.

از کل معاملات بازارهای امروز بیش از 116 میلیون سهم به ارزش بالغ بر 435 میلیارد ریال در بازار سهام (مجموع بازارهای اول، دوم، پایه و بازار شرکت‌های کوچک و متوسط) دادوستد شد و نماد «ارفع» که امروز بر آیفکس نیز اثر مثبتی داشت، توانست با نقل‌وانتقال بیش از 314 میلیون سهم به ارزش حدود 107 میلیارد ریال بیشترین حجم و ارزش بازار سهام را به خود اختصاص دهد.

همچنین بیشترین افزایش قیمت در میان نمادهای فرابورسی به نام نمادهای «بساما»، «کمرجان» و «قچار» ثبت شد و نمادهای «غگلسا»، «قاسم» و «ساینا» نیز بیشترین افت قیمتی را تجربه کردند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر