بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰
رئیس هیات مدیره آما در گفت وگو با بورس نیوز مطرح کرد:

سرمایه 900 میلیارد تومانی نخستین شرکت بورسی

رئیس هیات مدیره آما گفت: اکنون سرمایه این شرکت آما 900 میلیارد تومان برآورد می شود که بخشی عمده ای از آن از طریق سود سهام تامین می شود و قیمت هر سهم نیز 100 تومان تعیین شده است.
کد خبر : ۱۸۵۱۵۰

اکبرعلیزاده راد رئیس هیات مدیره شرکت آما در گفت و گو با بورس نیوز با بیان اینکه این شرکت نخستین شرکت تولیدکننده ماشین الکترود در ایران محسوب می شود، گفت: شرکت آما حدود 60 سال پیش برای نخستین بار الکترود و ماشین آن را تولید و روانه بازار کرد.

وی با بیان اینکه این شرکت ارائه دهنده خدمات مختلف به جامعه صنعتی کشور خواهد بود، افزود: شرکت آما تولیدکننده مواد اولیه الکترودهای جوشکاری در کشور بوده که این امر در آمریکا نیز انجام می شود.

علیزاده با اشاره به اینکه آما نخستین شرکت بورسی نیز محسوب می شود، ادامه داد: آما برای اولین بار در سال 1354 و از طریق درج آگهی در روزنامه رستاخیز وارد بازار سرمایه شد.

وی با بیان اینکه اکنون سرمایه شرکت آما 900 میلیارد تومان است، تصریح کرد: بخشی عمده ای از سرمایه این شرکت از طریق سود سهام تامین می شود که قیمت هر سهم نیز 100 تومان تعیین شده است.

رئیس هیات مدیره آما با بیان اینکه فعالیت این شرکت در بورس تاکنون صرفا سودآوری به همراه داشته است، افزود: مسئولین این شرکت براساس دانش و آگاهی نسبت به ورود آما به بازار سرمایه اقدام کردند لذا تاکنون حضور در این بازار رشد و سودآوری را برای این شرکت به ارمغان آورده است.

علیزاده با بیان اینکه آما نخستین شرکت تولیدکننده پرس را ساختیم نیز محسوب می شود، افزود: پس از ساخت این محصول و به تبع افزایش دانش و آگاهی ها اقداماتی در راستای به روز رسانی آن نیز انجام شد به همین دلیل اکنون این شرکت تولیدکننده یکی از با کیفیت ترین الکترودهای جوشکاری محسوب می شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر