بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹
مدیرعامل بانک صادرات ایران با تأکید بر اینکه روند افزایشی زیان بانک متوقف شده، گذر از نقطه سر به سری سود و زیان تا پایان سال 97 و سودآوری در سال آینده را دو هدف مهم دیگر این بانک در ماه‌های پیش‌رو عنوان کرد و با بیان اینکه درخت بانک صادرات ایران درخت ریشه‌دار، بسیار محکم و استواری است، افزود: برای آنکه در 20 سال آینده نیز همچنان بتوان از سایه این درخت استفاده کرد، باید نسبت به هرس شاخ و برگ‌های مازاد آن اقدام کرد که تحقق این هدف با اجرای دقیق برنامه‌های سه‌گانه ابلاغی امکان‌پذیر است.
کد خبر : ۱۸۶۷۹۵
به گزارش بورس نیوز، حجت‌اله صیدی وجود 25 میلیون سپهر کارت در اختیار مردم را نشان‌دهنده ضریب نفوذ بالا و عمق رضایت‌مندی مردم از عملکرد این بانک دانست و گفت: ارائه خدمات تخصصی‌تر، مشاوره و راه‌حل‌های متنوع برای حل مشکلات مشتریان و به‌ویژه تولیدکنندگان و صاحبان صنایع، استراتژی نوین بانک صادرات ایران است که با هدف پشتیبانی و حمایت از تولید ملی صورت می‌گیرد.

صیدی افزود: رفع نیازهای مالی مشتریان بانک صادرات ایران با شیوه‌ای هوشمند و تقویت نگرش در مراقبت و پرستاری از تولید، همراه است و شیوه عرضه انواع مشاوره در سوپرمارکت‌های مالی بانک، در تمامی شعب گسترش خواهد یافت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امروز مشتریان به دنبال دریافت راه‌حل برای حل مشکلات خود از سوی کارکنان بانک هستند و بنابراین، نقش مشاوره‌ای کارکنان شعب، نقشی محوری است که برای این منظور گسترش خدمات سوپر مارکت مالی در دستور کار است.

مدیرعامل بانک صادرات ایران ارائه حرفه‌ای خدمات بانکی و رعایت قوانین بانک مرکزی در جذب منابع، وصول مطالبات با روش‌های مسالمت‌آمیز، افزایش مصارف در جهت حمایت از تولید و کاهش بهای تمام‌شده پول برای رقابت‌پذیرتر شدن تولید ملی را مورد تأکید مجدد قرار داد و افزود: درراستای تحقق این اهداف، برنامه‌ریزی، همدلی و هم‌گرایی خوبی ایجاد شده است که با توجه به ظرفیت و قابلیت‌های نیروی انسانی بانک صادرات ایران، فرصت کسب موفقیت‌های بیشتر در سال آتی برای بانک مهیا شده است.

صیدی با بیان اینکه پتانسیل و امکانات اقتصادی مغفول مانده استان گلستان از بسیاری از کشورهای اروپایی بیشتر است، بر احصاء این ظرفیت‌ها برای حمایت بیش از پیش از تولید ملی و کمک به اقتصاد منطقه توسط بانک صادرات ایران تأکید کرد و از آمادگی این بانک برای مشارکت فعال و گسترده در زیرساخت‌های اقتصادی این استان خبر داد.

وی در سفر به استان گلستان ضمن بازدید از ظرفیت اقتصادی و تولیدی این استان، از نزدیک در جریان فعالیت و عملکرد شعب بانک در آن استان قرار گرفت.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر