بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج‌و‌نیم امروز نیم نگاهی دارد به تحصیلات غیر مرتبط یکی از مدیران بورسی و حقوق های زیر خط فقر مدیران پتروشیمی و...
کد خبر : ۱۹۱۵۴۰
مدیران پتروشیمی زیر خط فقر/ شایسته سالاری قربانی پارتی
به گزارش بورس نیوز، معاونت مالی و اداری یکی از هلدینگ‌های بورسی با مدرک زمین شناسی صورت‌های مالی تلفیقی هلدینگ را تهیه می‌کند. البته طبق بررسی ها، ایشان سابقه کار مالی هم نداشته و معاونت مالی هلدینگ را در حد هماهنگی روزانه با تهیه غذای پارسی و سفارش غذای دلخواه تنزل داده اند.

مدیران پتروشیمی زیر خط فقر
طبق بررسی‌های بورس نیوز، سقف حقوق مدیران یکی از هلدینگ‌های بورسی به ۳۴ میلیون تومان رسیده و مدیران محترم با اضافه کاری ۴۵ میلیون تومان دریافت می‌کنند.

باز هم ماجرای ارز دولتی و رانت آقازاده‌ها
یکی از اعضای اتاق بازرگانی وقتی دلار به ۱۸ هزار تومان رسید توئیت زد که «دیگر تمام شد و باید شکست را بپذیریم»؛ حالا مشخص شده که این بزرگوار و خواهر مکرمه تا خرخره ارز دولتی دریافت کرده بودند!
البته رانت ارز دولتی سریال تکراری این روز‌ها شده و هر روز از گوشه‌ای بوی گند فساد بلند می‌شود.
دو برادر هم با تایید وزارت ارشاد ۳۳.۷ میلیون دلار ارز دولتی گرفته اند تا کاغذ وارد کنند، ولی مشخص نیست این ارز صرف چه کاری شده که نرخ کاغذ سر به فلک کشیده و چند صد درصد افزایش یافته است.
ظاهرا از ۲۳ میلیارد دلار ارزی که با نرخ دولتی به واردات کالا‌های اساسی تخصیص داده شده، ۹ میلیارد دلار ناپدید شده است. البته در کشوری که دکل به آن عظمت گم می‌شود و آب از آب تکان نمی‌خورد، گم شدن ۹ میلیارد دلار اتفاق عجیبی نیست.

مرگ خوبه، ولی برای همسایه!
پسر یکی از آقایون که این روز‌ها مدام بر طبل اقتصاد مقاومتی می‌کوبد و شعار مقابله با شیطان بزرگ سر می‌دهد، جزو پرسنل فدرال رزرو آمریکاست. اینجا است که باید گفت: مرگ خوبه، ولی برای همسایه!
اشتراک گذاری :
ارسال نظر