بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶
عملکرد گروه بهمن در مردادماه؛

ارتفاع ۱۹ هزار میلیارد تومانی بهمن

ارتفاع ۱۹ هزار میلیارد تومانی بهمن
میزان سرمایه‌گذاری گروه بهمن در شرکت‌های خارج از بورس برابر با ۹ هزار و ۸۳۰ و شرکت‌های پذیرفته شده در بورس ۶ هزارمیلیارد تومان بوده است.
کد خبر : ۲۷۳۷۸۹

ارتفاع ۱۹ میلیارد تومانی بهمن

بورس نیوز:

شرکت گروه بهمن با سرمایه ثبت شده ۱۳ هزار و ۴۶۵ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۲۸ هزار و ۵۴ میلیاردتومانی در آخرین گزارش عملکرد ماهانه خود توانسته ارزش بازار صورت‌وضعیت پورتفوی شرکت‌های بورسی خود را به ۱۹.۵۸۰ همت رساند. سرمایه‌گذاری انجام‌شده از سوی گروه بهمن در مرداد‌ماه مربوط به شرکت‌های فعال در بازار سرمایه و شرکت‌های خارج از بورس می‌باشد که در ادامه به تفکیک آن خواهیم پرداخت

ارتفاع ۱۹ میلیارد تومانی بهمن


ترکیب بهای تمام شده سرمایه‌گذاری‌های گروه بهمن، این ماه با تغییرات جزئی مواجه بوده است. مجموع بهای تمام‌شده سرمایه‌گذاری گروه بهمن در این دوره ماهانه، برابر با ۱۵ هزار و ۹۱۵ میلیارد تومان بوده است که بیش از ۶ هزار میلیارد تومان، معادل ۳۸ درصد از این حجم را سرمایه‌گذاری‌های "خبهمن" در شرکت‌های پذیرفته شده بورسی به خود اختصاص داده است. همچنین ۶۲ درصد سبد سرمایه‌گذاری‌های گروه بهمن را شرکت‌های خارج از بورس به مبلغ ۹ هزار و ۸۳۰ میلیارد تومان تشکیل می‌دهند. 

ارتفاع ۱۹ میلیارد تومانی بهمن



 گروه بهمن در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به مردادماه سال جاری، ارزش بازار سرمایه‌گذاری‌های خود را بالغ‌بر ۱۹ هزار و ۵۸۰ میلیارد تومان به ثبت رسانده است که نسبت به سال گذشته با رشد ۴۷ درصدی روبه‌رو بوده است. 


ارتفاع ۱۹ میلیارد تومانی بهمن

پایان مطلب. 

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر