بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱
عملکرد گروه بهمن در شهریورماه؛

ثبت سرعت ۲۴ هزار میلیارد تومانی "خبهمن"

ثبت سرعت ۲۴ هزار میلیارد تومانی
ارزش بازار صورت‌وضعیت پورتفوی شرکت‌های بورسی گروه بهمن در آخرین گزارش عملکرد آن با رشد ۲۶ درصدی به نسبت ماه گذشته و ۱۰۸ درصدی به نسبت دوره مشابه سال گذشته روبه‌رو بوده است.
کد خبر : ۲۷۴۳۲۲

ثبت سرعت ۲۴ هزار میلیارد تومانی

شرکت گروه بهمن با سرمایه ثبت شده ۱۳ هزار و ۴۶۳ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۲۵ هزار میلیاردتومانی در آخرین گزارش عملکرد ماهانه خود توانسته ارزش بازار صورت‌وضعیت پورتفوی شرکت‌های بورسی خود را به ۲۴ هزار و ۷۱۰ میلیارد تومان رساند. سرمایه‌گذاری انجام‌شده از سوی گروه بهمن در شهریورماه مربوط به شرکت‌های فعال در بازار سرمایه و شرکت‌های خارج از بورس می‌باشد که در ادامه به تفکیک آن خواهیم پرداخت. 


ثبت سرعت ۲۴ هزار میلیارد تومانی


 گروه بهمن در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به شهریورماه سال جاری، ارزش بازار سرمایه‌گذاری‌های خود را بالغ‌بر ۲۴ هزار و ۷۱۰ میلیارد تومان به ثبت رسانده است که نسبت به ماه گذشته با رشد ۲۶ درصدی همراه بوده است. گفتنی است این شرکت به نسبت دوره مشابه سال گذشته، بیش از ۱۰۸ درصد رشد را محقق ساخته است. همچنین میزان جمع سرمایه گذاری‌های "خبهمن" با رشد ۲۰ درصدی معادل ۳ هزار میلیارد تومان در شهریورماه رو‌به‌رو بوده است. 


ثبت سرعت ۲۴ هزار میلیارد تومانی

ترکیب بهای تمام شده سرمایه‌گذاری‌های گروه بهمن، این ماه با تغییراتی رو‌به‌رو بوده است؛ در شهریورماه سال جاری به نسبت مردادماه، بهای تمام شده شرکت‌های پذیرفته شده نزد سازمان بورس رشد ۱۱ درصدی داشته و هم اکنون ۴۹ درصد از سبد سرمایه‌گذاری‌های "خبهمن" را به خود اختصاص داده است. با این حال سهم اعظم این سبد، ازآن شرکت‌های خارج از بورس با نسبت ۵۱ درصدی است. 

ثبت سرعت ۲۴ هزار میلیارد تومانی

اشتراک گذاری :
ارسال نظر