بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
هیئت پذیرش یا هیئت سازش؟

پاسخ "خساپا" در پی انتشار یک خبر

پاسخ
گروه خودروسازی سایپا در پاسخ به خبر درج شده در پایگاه خبری بورس نیوز، جوابیه صادر کرد.
کد خبر : ۲۷۵۱۷۰

به گزارش بورس نیوز، گروه خودروسازی سایپا در پاسخ به خبر " هیئت پذیرش یا هیئت سازش؟ " که در تاریخ ۲۶ مهر ۱۴۰۲ منتشر شده بود، پاسخی ارسال کرد و در همین راستا برای شفاف شدن وضعیت این شرکت، جوابیه این شرکت بدون هیچ گونه دخل و تصرفی به نظر شما مخاطبان محترم بورس‌نیوز می‌رسد که متن آن به شرح زیر است:

مدیرمسئول محترم سایت خبری بورس نیوز 
 
با سلام و احترام؛ 
 پیرو درج مطلبی با عنوان " آیا نماد "خساپا " امسال لغو پذیرش خواهد شد؟ هیئت پذیرش یا هیئت سازش؟ " که در روز چهارشنبه ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ در خروجی آن سایت خبری قرار گرفته است، توضیح گروه خودروسازی سایپا به حضور ارسال می‌شود. خواهشمند است بر اساس قانون مطبوعات، نسبت به درج جوابیه اقدام مقتضی صورت پذیرد. 

به استناد صورتجلسه شماره ۲۷۲ مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۴ هیئت پذیرش اوراق بهادار که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۸ نیز از طریق سامانه کدال برای عموم سهامداران منتشر شده، مهلت داده شده به شرکت‌های سایپا و ایران خودرو جهت حضور در بازار دوم بورس تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۴/۳۱ بوده و لازم به ذکر است همانگونه که در متن صورتجلسه مذکور نیز عنوان شده این مهلت براساس انتشار برنامه‌های شرکت سایپا از طریق سامانه کدال و جلسات برگزار شده در محل شرکت بورس اوراق بهادار تهران خواهد بود. 

گفتنی است، ارائه توضیحات لازم از سوی مدیران ارشد سایپا در خصوص مزایا و معایب راهکار‌های موجود منجر به اخذ تصمیم نهایی توسط شرکت بورس و ابلاغ مهلت مذکور شده است؛ لذا تصمیم گیری در خصوص ابقا نماد معاملاتی یا لغو پذیرش در حوزه اختیارات هیچ شرکتی از جمله شرکت سایپا نیست. 

شایان ذکر است، شرکت سایپا به عنوان شرکت بورسی و براساس دستورالعمل‌های ابلاغ شده تنها از طریق سامانه کدال مجاز به اطلاع رسانی و اعلام اخبار موجود است. 


پاسخ 
اداره اطلاع رسانی و فضای مجازی گروه خودروسازی سایپا

 

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
هر کوئیک ۲۰۰ میلیونی، ۸۵ میلیون ضرر
راز موفقیت و سودآوری "خپارس"

هر کوئیک ۲۰۰ میلیونی، ۸۵ میلیون ضرر

هیئت پذیرش یا هیئت سازش؟
آیا نماد "خساپا " امسال لغو پذیرش خواهد شد؟

هیئت پذیرش یا هیئت سازش؟

ارسال نظر