بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۸
تحلیل تکنیکال
کاوه پس از افزایش سرمایه ۱۱۳ درصدی که داشته حدود ۷۶ روز دوران رنج و خنثی را سپری می‌کند و بعد از آن وارد روند صعودی می‌شود و و با یک رشد ۱۹۶ درصدی گپ افزایش سرمایه خود را پر می‌کند.
کد خبر : ۲۷۵۶۲۲

بورس‌نیوز:

برای بررسی تحلیل تکنیکال نماد کاوه از گروه فلزات اساسی بازار دوم بورس نمودار آن را در حالت تعدیل نشده قرار دادیم تا از روی گپ‌ها ناحیه‌های حمایتی و مقاومتی مهم مشخص شود؛

تحلیل تکنیکال

حمایت‌ها و مقاومت‌های کلیدی:

۱۲۹۷۳ ریال

۱۰۲۷۱ ریال

۵۷۸۵ ریال

۴۸۳۲ ریال

تحلیل تکنیکال

کاوه پس از افزایش سرمایه ۱۱۳ درصدی که داشته حدود ۷۶ روز دوران رنج و خنثی را سپری می‌کند و بعد از آن وارد روند صعودی می‌شود و و با یک رشد ۱۹۶ درصدی گپ افزایش سرمایه خود را پر می‌کند و نسبت به آن ناحیه مقاومت نشان می‌دهد و وارد اصلاح می‌شود و حدود ۲۶ درصد نزول می‌کند و بعد از این اصلاح وارد یک دوران رنج و خنثی می‌شود که تا به امروز ادامه داشته است.

تحلیل تکنیکال

نکته مهم راجع به این نماد این است که بدانیم در یک دوران رنج و خنثی است و برای خروج از این شرایط نیاز به افزایش تقاضا است همان‌طور که در شکل مشاهده می‌کنید محدوده مستطیل‌شکل یک ناحیه حمایتی و مقاومتی را به ما نشان می‌دهد برای واردشدن به روند صعودی نیاز که محدوده قیمتی ۱۱۳۹۰ ریال به جهت بالا شکسته شود و در بالای این محدوده تثبیت شود.

تحلیل تکنیکال

اما ایچیموکو چه می‌گوید؟ کندل صعودی قوی تمام سعی خود را کرده از بالای ابر کومو خارج شود و مهم این است که بالای آن تثبیت شود زمانی که در این اندیکاتور تغییر جهت نمودار کندلی و ابر کومو را می‌بینیم می‌توانیم به تغییر جهت روند خوش‌بین باشیم؛ اما همان‌طور که گفته شد مهم است نمودار کندلی بالای ابر کومو تثبیت شود.

مهدی کاردان، تحلیلگر تکنیکال

اشتراک گذاری :
ارسال نظر