بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹
"نوری" در مهرماه رکوردی تازه به ثبت رساند؛

تلالو پتروشیمی نوری

تلالو پتروشیمی نوری
درآمد محقق شده "نوری" در مهرماه نسبت به شهریور با رشد ۲۶ درصدی هماره بوده است که این میزان سقف جدیدی از درآمدزایی را برای پتروشیمی نوری رقم زده است.
کد خبر : ۲۷۵۶۲۳

بورس نیوز:

شرکت پتروشیمی نوری با سرمایه ثبت شده ۹۰۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۱۲۴ هزار میلیارد تومانی در آخرین گزارش عملکرد ماهانه خود از تحقق درآمد ۱۵ هزار و ۱۸۳ میلیارد تومانی خود خبر داد.

تلالو پتروشیمی نوری

درآمدی که"نوری" در مهرماه محقق ساخته است، نسبت به شهریورماه سال جاری با رشد ۲۶ درصدی همراه بوده است. گفتنی است این میزان در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته، رشدی ۱۳۵ درصدی داشته است. این میزان سقف جدیدی از درآمدزایی را برای پتروشیمی نوری رقم زده است. درآمد تجمیعی این شرکت نیز با رشد ۳۱ درصدی در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته همراه بوده است. 

تلالو پتروشیمی نوری

درآمد یاد شده از فروش بیش از ۵۰۵ هزار تن محصولات این شرکت است که این میزان در مقایسه با شهریورماه، رشد ۲۶ درصدی، معادل ۱۰۰ هزار تن داشته است. گفتنی است میزان تولیدات "نوری" نسبت به شهریورماه سال جاری، حدود ۲ درصد کاهش یافته است. 

تلالو پتروشیمی نوری

سبد محصولاتی "نوری" شامل بسیاری از فرآورده‌های پتروشیمی همچون بنزن، برش سنگین و سبک، مخلوط رافینیت و ... می‌شود که در این بین، برش سنگین تولیدی این شرکت با اختصاص ۱۹ درصد از حجم کل درآمدی این شرکت، بیش از ۲ هزار و ۴۷۰ میلیارد تومان درآمدزایی داشته است. در مقام دوم، مخلوط رافینیت (A ۹۲ , A ۸۰) به ارزش یک هزار و ۸۱۰ میلیارد تومان، معادل ۱۳ درصد حجم درآمدی آن، بیشترین فروش در بازار‌های داخلی را محقق ساخته است. 

تلالو پتروشیمی نوری

فروش پتروشیمی نوری نه تنها در بازار‌های داخلی، بلکه در عرصه صادرات نیز با روند بسیاری خوبی، در حال حرکت است. بیش از ۴۳ درصد درآمد مهرماه"نوری" مربوط به فروش محصولات آن در بازار‌های خارجی می‌باشد. فروش صادراتی این شرکت در مهرماه بیش از ۶ هزار میلیارد تومان بوده است که برش سنگین صادراتی، با ۴ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان، بیشترین سهم را از سبد صادراتی آن داشته است. 


پایان مطلب

اشتراک گذاری :
برچسب ها :
اخبار مرتبط
عملکرد پتروشیمی نوری در شهریورماه؛

"نوری" همچنان تابان

سودآورترین شرکت‌های زیر مجموعه فارس را بشناسید
اعلام سود ۱۴۰ تومانی برای هر سهم "فارس" در سال مالی ۱۴۰۲؛

سودآورترین شرکت‌های زیر مجموعه فارس را بشناسید

تابستان داغ
پتروشیمی نوری درآمد مردادماه خود را منتشر کرد؛

تابستان داغ "نوری"

ارسال نظر