بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۶
آسان پرداخت پرشین سود ساخت؛

سود خالص ۷۱ میلراد تومانی برای "آپ"

سود خالص ۷۱ میلراد تومانی برای
سود خالصی که شرکت آسان پرداخت پرشین شناسایی کرد در مقایسه با ۶ ماهه سال گذشته حدود ۸۴ درصد افزایش داشته است.
کد خبر : ۲۷۵۹۹۶

سود خالص ۷۱ میلراد تومانی برای

بورس‌نیوز:

شرکت آسان پرداخت پرشین، گزارش اطلاعات و صورت‌های مالی ۶ ماهه منتهی به شهریورماه سال ۱۴۰۲ خود را در سامانه کدال ثبت کرد. این شرکت در پایان شهریورماه سال ۱۴۰۲ توانست ۴ هزار ۶۳۷ میلیارد تومان از ارائه خدمات و فروش محصولات درآمد کسب کند؛ البته حدود ۴ هزار و ۴۹۴ میلیارد تومان از درآمد " آپ " صرف هزینه ارائه خدمات شده است.

درآمد‌های عملیاتی این شرکت نسبت به دوره مشابه سال گذشته ۲۶ درصد افزایش یافت و از طرفی هزینه‌های ارائه خدمات این شرکت فعال در حوزه PSP نیز ۲۵ درصد زیاد شده است. در مجموع شرکت آسان پرداخت پرشین توانست از فعالیت ۶ ماهه سال ۱۴۰۲ خود، ۱۴۳ میلیارد تومان سود ناخالص کسب کند که در مقایسه با سال ۱۴۰۱ حدود ۸۶ درصد افزایش‌یافته است.

سود خالص ۷۱ میلراد تومانی برای

آسان پرداخت پرشین در این دوره ۶ ماهه موفق به ثبت سود عملیاتی ۵۶ میلیاردتومانی شد که نسبت به دوره مشابه ۱۵۶ درصد افزایش را تجربه کرد؛ اما با کسر هزینه‌های مالی ۶ ماهه سال ۱۴۰۲ از سود عملیاتی، سود خالص ۲ فصل بهار و تابستان شرکت آسان پرداخت پرشین به دست می‌آید که بر اساس این محاسبه صورت‌گرفته، شرکت توانسته است در پایان فصل تابستان سال ۱۴۰۲، بالغ بر ۷۱ میلیارد تومان سود خالص شناسایی کند که در مقایسه با ۶ ماهه سال گذشته حدود ۸۴ درصد افزایش داشته است. 

سود خالص ۷۱ میلراد تومانی برای

حاشیه سود ناخالص در این دوره ۳ درصد و حاشیه سود خالص ۲ درصد است. تفاوت حاشیه سود خالص و ناخالص در این است که حاشیه سود ناخالص، هزینه‌ها را در نظر نمی‌گیرد. اما در تحلیل حاشیه سود خالص ممکن است چالش دیگری هم وجود داشته باشد که باید به آن‌ها توجه شود.

"آپ" در پایان شهریورماه که دوره ۶ ماهه خود را سپری کرده است، موفق به ثبت ۴۳۳ میلیارد تومان سود انباشته شده است که ۹۱ میلیارد تومان بیشتر از دوره مشابه سال گذشته است. 

با نگاهی دقیق‌تر به‌صورت وضعیت‌های مالی "آپ" می‌توان دریافت که این شرکت موفق به تحقق ۱۲۸ ریال سود خالص به‌ازای هر سهم شد. سود محقق شدة هر سهم در دوره مشابه سال گذشته، ۵۲ ریال بود.

در انتها در یک نمودار خلاصه شده، صورت سود و زیان شرکت آسان پرداخت پرشین را ملاحظه می‌فرمایید؛

سود خالص ۷۱ میلراد تومانی برای

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
آسان پرداخت پرشین چه کرد؟

"آپ" همچنان بهتر می‌شود

آسان پرداخت پرشين در ماه پنجم؛

"آپ" همچنان رکورد می‌زند!

روز‌های خوب
بخوانیم از آسان پرداخت پرشین؛

روز‌های خوب "آپ" ادامه دارد!

افزایش ۳۱ درصدی در شرکت آسان پرداخت پرشین
درآمد‌های تجمیعی "آپ" افزایش یافت؛

افزایش ۳۱ درصدی در شرکت آسان پرداخت پرشین

ارسال نظر