بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶
بانک اقتصاد نوین رقم زد؛

تداوم روز‌های خوب "ونوین"

تداوم روز‌های خوب
میزان درآمدی که بانک اقتصاد نوین در آبان‌ماه از بخش نام‌برده شناسایی کرد ۵ درصد رشد را نسبت به ماه گذشته و ۶۶ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.
کد خبر : ۲۷۶۴۳۳

تداوم روز‌های خوب

بورس‌نیوز:

بانک اقتصاد نوین با سرمایه ثبت شده ۳ هزار و ۴۳ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۱۷ هزار و ۲۸۱ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد توانست از بخش‌های تسهیلات اعطایی، سپرده‌گذاری، اوراق بدهی، سرمایه‌گذاری‌ها و کارمزد درآمد کسب کند.

تداوم روز‌های خوب

بانک اقتصاد نوین در هشتمین ماه از سال جاری از بخش تسهیلات اعطایی خود به درآمد ۳ هزار و ۲۳۷ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. میزان درآمدی که این بانک در آبان ماه از بخش نام‌برده شناسایی کرد ۵ درصد رشد را نسبت به ماه گذشته و ۶۶ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی این بانک در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۴۹ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.

تداوم روز‌های خوب

عمده‌ترین درآمد "ونوین" در آبان‌ماه متعلق به «مرابحه» و مبلغ به ثبت رسیده در این بخش برابر با ۲ هزار و ۴۸۰ میلیارد تومان بود. درآمدی که بانک اقتصاد نوین از بخش «مرابحه» به همراه داشت ۷۷ درصد از کل درآمد‌های شناسایی‌شده در آبان‌ماه را به خود اختصاص داد. از دیگر بخش‌های درآمدزا از قسمت تسهیلات اعطایی می‌توان به «خرید دین» و «تسهیلات ارزی» با ۴۹۳ و ۱۶۱ میلیارد تومان اشاره کرد. بخش‌های نام‌برده نیز ۱۵ و ۵ درصد از کل درآمد ماهانه را در اختیار داشته‌اند.

تداوم روز‌های خوب

بانک اقتصاد نوین در آبان‌ماه سال ۱۴۰۲ به سپرده‌های سرمایه‌گذاری خود ۲ هزار و ۴۷۲ میلیارد تومان سود پرداخت کرده که نسبت به ماه گذشته، با افزایش ۶۸ میلیاردتومانی همراه بوده است. پرهزینه‌ترین بخش از سپرده‌گذاری‌های " ونوین" در آبان ماه مربوط به سپرده‌های بلندمدت یک و دو‌ساله است.

تداوم روز‌های خوب

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
بانک اقتصاد نوین محقق کرد؛

"ونوین" هم چنان می‌تازد

حال و هوای خوب
بانک اقتصاد نوین رکورد زد؛

حال و هوای خوب "ونوین"

استمرار
بانک اقتصاد نوین در تیرماه چگونه بود؟

استمرار "ونوین" در عملکرد مثبت

جذاب مانند
در ۶ماهه تخست سال؛

جذاب مانند "ونوین"

ارسال نظر