بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۲
کوره‌های  درآمدزایی
درآمد داخلی که شرکت فولاد خوزستان در هشتمین ماه از سال 1402 به ثبت رساند برابر با 4 هزار و 950 و درآمد صادراتی آن 2 هزار و 996 میلیارد تومان بوده است.
کد خبر : ۲۷۶۴۶۸

کوره‌های  درآمدزایی

بورس‌نیوز:

شرکت فولاد خوزستان با سرمایه ثبت شده ۱۹ هزار میلیاردتومانی و ارزش بازار ۶۲ هزار و ۴۹۱ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال جاری نشان داد که این شرکت هرماه بهتر می‌شود.

کوره‌های  درآمدزایی

میزان درآمدی که شرکت فولاد خوزستان در هشتمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت فولادی از فروش محصولات خود به درآمد ۷ هزار و ۹۴۶ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۲۹ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۹۲ درصدی همراه بود، همچنین "فخوز" میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۸ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۵۰ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

کوره‌های  درآمدزایی

میزان درآمدی که فولاد خوزستان در این دوره ماهانه در بازار داخل و خارج شناسایی کرد، نشان‌دهنده بیشتر بودن درآمد داخلی این شرکت بوده است. درآمد داخلی که "فخوز" در هشتمین ماه از سال ۱۴۰۲ به ثبت رساند برابر با ۴ هزار و ۹۵۰ و درآمد صادراتی آن ۲ هزار و ۹۹۶ میلیارد تومان بوده است. 

کوره‌های  درآمدزایی

"فخوز" در آبان‌ماه یک میلیون و ۱۸۴ هزار تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۴۷۶ هزار تن از محصولات تولیدی خود شد. مقدار فروش این شرکت نسبت به ماه گذشته با ۴۱ درصد رشد همراه شد.

کوره‌های  درآمدزایی

عنوان پرفروش‌ترین محصول فولاد خوزستان را در آبان‌ماه محصول «بلوم، بیلت» با ۲ هزار و ۹۸۳ میلیارد تومان یدک می‌کشد، میزان درآمدی که از فروش این محصول در هشتمین ماه سال جاری به ثبت رسید ۳۷ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد، نرخ فروش این محصول با کاهش قیمت، به مبلغ ۱۹ میلیون و ۴۶۵ هزار تومان درازای هر تن رسید.

کوره‌های  درآمدزایی

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
تمدید گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت (ISO 9001:2015) و مدیریت کیفیت
با حضور گروه ممیزی شرکت پایش و ارزیابی انطباق ایران (TUV NORD سابق) رقم خورد؛

تمدید گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت (ISO 9001:2015) و مدیریت کیفیت

ارسال نظر