بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸
پتروشیمی شیراز خوب صادر می‌کند؛

اوره صادراتی فله، درآمدزاترین محصول "شیراز"!

اوره صادراتی فله، درآمدزاترین محصول
بیشترین درآمدزایی که شرکت پتروشیمی شیراز از فروش محصولات خود در این دوره ماهانه شناسایی کرد مربوط به «اوره صادراتی فله» با ۹۸۴ میلیارد تومان بوده است.
کد خبر : ۲۷۶۵۲۱

اوره صادراتی فله، درآمدزاترین محصول

بورس‌نیوز:

شرکت پتروشیمی شیراز با سرمایه ثبت شده یک هزار و ۵۳۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۳۳ هزار و ۹۶۶ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان ماه سال جاری نشان داد که به روند صعودی حفظ شده است و ماه به ماه نیز بهتر می‌شود.

اوره صادراتی فله، درآمدزاترین محصول

میزان درآمدی که شرکت پتروشیمی شیراز در هشتمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت پتروشیمی از فروش محصولات خود به درآمد ۲ هزار و ۲۹۵ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با افزایش ۱۹ درصدی و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۲۹ درصدی همراه بود، همچنین این پتروشیمی میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۸ ماهه از خود بر جای گذاشت با افت ۱۴ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

اوره صادراتی فله، درآمدزاترین محصول

" شیراز" در آبان‌ماه ۳۰۳ هزار و ۸۲۴ تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۱۸۵ هزار و ۴۳۵ تن از محصولات تولیدی خود شد. مقدار فروش این شرکت نسبت به ماه گذشته ۱۴ درصد افزایش پیدا کرد. 

اوره صادراتی فله، درآمدزاترین محصول

بیشترین درآمدزایی که شرکت پتروشیمی شیراز از فروش محصولات خود در این دوره ماهانه شناسایی کرد مربوط به «اوره صادراتی فله» با ۹۸۴ میلیارد تومان بود درآمدی که "شیراز" از فروش این محصول در آبان‌ماه به دست آورد برابر با ۴۳ درصد از درآمد ماهانه بود. پس از «اوره صادراتی فله» بیشترین درآمدزایی را برای پتروشیمی شیراز محصول «اوره کشاورزی» به خود اختصاص داده بود، درآمدی که از فروش این محصول عاید شرکت شد برابر با ۶۵۱ میلیارد تومان بود. بیشترین نرخ فروش را در بین محصولات پتروشیمی شیراز محصول «آرگون» با مبلغی بالغ‌بر ۳۴ میلیون و ۱۵۶ هزار تومان در ازای هر تن به خود اختصاص داده است.

اوره صادراتی فله، درآمدزاترین محصول

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر