بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۶ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳
جهش ۴۷ درصدی درآمد‌های تجمیعی
میزان درآمدی که شرکت فولاد خوزستان در نهمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود.
کد خبر : ۲۷۷۴۸۸

جهش ۴۷ درصدی درآمد‌های تجمیعی

بورس‌نیوز:

شرکت فولاد خوزستان با سرمایه ثبت شده ۱۹ هزار میلیاردتومانی و ارزش بازار ۶۷ هزار و ۵۸۳ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آذر ماه سال جاری نشان داد که از ثبات قابل قبولی برخوردار است.

جهش ۴۷ درصدی درآمد‌های تجمیعی

میزان درآمدی که شرکت فولاد خوزستان در نهمین ماه از سال جاری به سهام‌داران خود اعلام کرد مربوط به فروش محصولات تولیدی خود در بازار داخلی و خارجی بود، این شرکت فولادی از فروش محصولات خود به درآمد ۶ هزار و ۴۱ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. این شرکت در مقایسه با ماه گذشته با کاهش و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته با افزایش ۲۷ درصدی همراه بود، همچنین "فخوز" میزان درآمد تجمیعی که در این دوره ۹ ماهه از خود بر جای گذاشت با رشد ۴۷ درصدی نسبت به سال گذشته روبه‌رو بود.

جهش ۴۷ درصدی درآمد‌های تجمیعی

میزان درآمدی که فولاد خوزستان در این دوره ماهانه در بازار داخل و خارج شناسایی کرد، نشان‌دهنده بیشتر بودن درآمد داخلی این شرکت بوده است. درآمد داخلی که "فخوز" در نهمین ماه از سال ۱۴۰۲ به ثبت رساند برابر با ۳ هزار و ۹۴۲ و درآمد صادراتی آن یک هزار و ۳۸۵ میلیارد تومان بوده است. "فخوز" در آذرماه یک میلیون و ۲۵۵ هزار تن محصول تولید کرد که موفق به فروش ۳۲۹ هزار تن از محصولات تولیدی خود شد. 

جهش ۴۷ درصدی درآمد‌های تجمیعی

عنوان پرفروش‌ترین محصول فولاد خوزستان را در آذرماه محصول «بلوم، بیلت» با ۲ هزار و ۳۸۰ میلیارد تومان یدک می‌کشد، میزان درآمدی که از فروش این محصول در نهمین ماه سال جاری به ثبت رسید ۳۹ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد، نرخ فروش این محصول با کاهش قیمت، به مبلغ ۱۸ میلیون و ۸۹۷ هزار تومان درازای هر تن رسید.

جهش ۴۷ درصدی درآمد‌های تجمیعی

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر