بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱
مروری بر عملکرد شرکت پلیمر آریا ساسول در دی‌ماه؛

"آریا" و سهم ۵۲ درصدی فروش صادراتی

"آریا" در دی ماه به درآمد ۲ هزار و ۷۷۱ میلیارد تومانی دست یافته است که این میزان علاوه بر رشد ۶ درصدی در مقایسه با آذرماه سال جاری، با رشد ۴۰ درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته همراه بوده است.  میزان درآمد حاصل از فروش صادراتی "آریا"برابر با یک هزار و ۴۴۶ میلیارد تومان بوده که نسبت به آذرماه سال جاری، ۴۴۹ میلیارد تومان افزایش داشته است. همچنین گفتنی است فروش صادراتی"آریا"، ۵۲ درصد از فروش کل ماه دی را به خود اختصاص داده است. 
کد خبر : ۲۷۸۱۰۷

برس نیوز:

شرکت پلیمر آریا ساسول در گزارش فعالیت دی ماه سال جاری از رشد ۶ درصدی درآمد خود نسبت به ماه گذشته خبر داد.

"آریا" در دی ماه به درآمد ۲ هزار و ۷۷۱ میلیارد تومانی دست یافته است که این میزان علاوه بر رشد ۶ درصدی در مقایسه با آذرماه سال جاری، با رشد ۴۰ درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته همراه بوده است. 
گفتنی است درآمد تجمیعی این شرکت نیز ۵ هزار و ۱۳۲ میلیارد تومان (معادل ۲۳ درصد) نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد داشته است.

میزان درآمد حاصل از فروش صادراتی "آریا"برابر با یک هزار و ۴۴۶ میلیارد تومان بوده که نسبت به آذرماه سال جاری، ۴۴۹ میلیارد تومان افزایش داشته است. همچنین گفتنی است فروش صادراتی"آریا"، ۵۲ درصد از فروش کل ماه دی را به خود اختصاص داده است. 
درآمد حاصل از فروش محصولات "آریا" در بازار داخلی نیز در دی‌ماه برابر با یک هزار و ۳۲۴ میلیارد تومان بوده است که ۴۸ درصد از حجم فروش ماه دی این شرکت را شامل شده است. 

بیشترین درآمدزایی که شرکت پلیمر آریا ساسول از فروش محصولات خود در این دوره شناسایی کرده است؛ مربوط به «پلی اتیلن متوسط و سنگین صادراتی» بوده که با سهم ۲۰ درصدی از کیک درآمدی این شرکت، در جایگاه نخست قرار گرفته است. درآمدی که "آریا" از فروش این محصول در دی‌ماه حاصل کرده به مبلغ ۵۴۳ میلیارد تومان بوده است. 

در جایگاه بعدی «پلی اتیلن سبک صادراتی» قرار دارد که با ۱۳ هزار و ۶۷۹ تن فروش از آن به درآمد ۵۱۱ میلیارد تومان دست یافته که این میزان برابر با ۱۹ درصد از حجم فروش کل سبد درآمدی "آریا" است. 
در بازار داخلی نیز «پلی اتیلن متوسط و سنگین» پر فروش‌ترین محصول این شرکت بوده که سهم ۱۵ درصدی در فروش ماهانه را به خود اختصاص داده است.

شرکت پلیمر آریاساسول با فروش ۹۰ هزار و ۳۱۷ تن از محصولات خود موفق به کسب میزان درآمد یاد شده است که این میزان نسبت به آذرماه سال جاری بیش از ۵۰ تن افزایش داشته است. گفتنی است میزان تولید این شرکت نیز با رشد ۸ درصدی در مقایسه با ماه گذشته به سطح ۱۶۳ هزار و ۶۰۴ تنی رسیده است.

 

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
آریا و سود هر سهم ۶۰۱ تومانی 
انتشار صورت‌های مالی ۹ ماهه ۱۴۰۲ آریا؛

آریا و سود هر سهم ۶۰۱ تومانی 

راز رشد
حکایتی از روزهای موفقیت آمیز شرکت پلیمر آریا؛

راز رشد "آریا" چیست؟

ارسال نظر